Gå til innhold

Hva betyr dette???

idaho1365380892

Anbefalte innlegg

idaho1365380892

Hei!

Er det noen der ute som kan svare meg på hva "activity partners" betyr?

Jeg vet at dette kan ha mange betydninger,men i en situasjon som f.eks facebook...hva betyr det der?

Tusen takk for svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joggekamerater, kanskje? Evt at man går fotokurs sammen?

Det er iallfall det jeg tenker, men jeg er både trøtt og sjuk, så ikke stol på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærebrus875

Ikke sett denne selv på facebook hos de få vennene jeg har der, så aner ikke helt i praksis, men jeg ville sakt "aktivitets-partner" noen man gjør noe sammen med, kurs, trening osv.

Men hvilke aktiviterer man legger under der er ikke godt å si ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idaho1365380892

Ikke sett denne selv på facebook hos de få vennene jeg har der, så aner ikke helt i praksis, men jeg ville sakt "aktivitets-partner" noen man gjør noe sammen med, kurs, trening osv.

Men hvilke aktiviterer man legger under der er ikke godt å si ;-)

Hei =)

Takk for svar!

Jeg har heller ikke sett dette på facebook, men derimot på et annet nettsted som er ganske det samme som facebook.

Språket er på engelsk,og man kan da velge alternativer til hvorfor du er der...du er ute etter venner,en date eller activity-partners!

Betyr dette at man da er på leit etter noen å hoppe i høyet med?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærebrus875

Hei =)

Takk for svar!

Jeg har heller ikke sett dette på facebook, men derimot på et annet nettsted som er ganske det samme som facebook.

Språket er på engelsk,og man kan da velge alternativer til hvorfor du er der...du er ute etter venner,en date eller activity-partners!

Betyr dette at man da er på leit etter noen å hoppe i høyet med?

Mvh

Hvis man regner sex som en aktivtet så ;-) sikker noen som mener det også, men vil jo anta at de fleste mener noe mer "uskyldig" å fordrive tida med sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

idaho1365380892

Hvis man regner sex som en aktivtet så ;-) sikker noen som mener det også, men vil jo anta at de fleste mener noe mer "uskyldig" å fordrive tida med sammen.

hmmm...ja!for meg så er det en slags "aktivitet"!!!

Tusen takk for svar!

Jeg måtte bare se hvordan andre tolket det!!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...