Gå til innhold

hjelp til antrekk til julebord!


Gjest wonderinggirl

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl

Jeg skal på julebord i helgen, og lurer på noe ang hva jeg skal ha på meg. Jeg har en svart kjole, som rekker ned til midten av leggen ca. Så er spørsmålet: Bør jeg gå med eller uten strømpebukse? Hva er mest vanlig og finest synes dere? Jeg lurer også på hvilke sko jeg skal ha på meg. Jeg er litt høy, (1,75m) og føler meg ikke så vel med høye sko, men det er jo mest lekkert med litt hel. Hva synes dere her? På forhånd takk for hjelp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strømpebukse er et must når du pynter deg, i alle fall på vinteren. Jeg mener det hører hjemme ved litt mer høytidelige anledninger også i sommermånedene.

Høye hæler er også finest, hvis du klarer å gå ordentlig på dem, og ikke kryper sammen for å kompensere for høyden. Da er lave sko finest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ha strømper, ja. Og sko med hæler. Du er da ikke såå høy - jeg er høyere enn deg og har alltid hæler når jeg pynter meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hel og hudfarget strømpebukse. Med mindre du har litt brunfarge da. Skummetmelkfargede legger er _ikke_ lekkert.

Hudfarget strømpebukse? Til svart kjole?

Skal også i julebord, har svart kjole og har satset på svarte strømper og svarte sko. Men burde jeg heller ha hudfarget strømper da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudfarget strømpebukse? Til svart kjole?

Skal også i julebord, har svart kjole og har satset på svarte strømper og svarte sko. Men burde jeg heller ha hudfarget strømper da?

Jeg synes svart strømpebukse/strømper er finest og stiligst nå på vinteren til fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingemanns kjære

Hudfarget strømpebukse? Til svart kjole?

Skal også i julebord, har svart kjole og har satset på svarte strømper og svarte sko. Men burde jeg heller ha hudfarget strømper da?

Synes antrekket helt garantert blir best med strømpebukser. Passer best på denne årstiden, synes jeg. Ser mest helt ut.

Ville nok satset på de sorte strømpebuksene også, men regner med at de er veldig tynne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Det er vel ingen som går uten strømpebukse til skjørt i desember - og i hvertfall ikke i selskap?

Jeg er også 1,75 og bruker bestandig høye hæler til fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes svart strømpebukse/strømper er finest og stiligst nå på vinteren til fest.

Ja, er det jeg er "oppdratt" til også. Svarte strømper til svart antrekk. Særlig på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes antrekket helt garantert blir best med strømpebukser. Passer best på denne årstiden, synes jeg. Ser mest helt ut.

Ville nok satset på de sorte strømpebuksene også, men regner med at de er veldig tynne...

Er tynne svarte ja. Har liksom for meg at det er finest. Og tenkte ikke på å skulle bruke hudfargede. Men så er jeg ikke heeelt med på hva som sømmer seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudfarget strømpebukse? Til svart kjole?

Skal også i julebord, har svart kjole og har satset på svarte strømper og svarte sko. Men burde jeg heller ha hudfarget strømper da?

Med mindre du har noe annet som letter antrekket litt så høres det nå litt dystert ut med svart kjole, svarte strømper og svarte sko? Men jeg er nok ikke den du skal stole på i denne sammenhengen... ;o) Jeg kan null&niks om sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hel og hudfarget strømpebukse. Med mindre du har litt brunfarge da. Skummetmelkfargede legger er _ikke_ lekkert.

Hudfarget? Neineinei! Sorte strømper. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klipp av kjolen til kort.. : ) Hehe.. neida. Du må ha sorte strømper, fint med litt skimmer. Og høye heler, må ikke være veldig høye, men litt hel er penest. Kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hel og hudfarget strømpebukse. Med mindre du har litt brunfarge da. Skummetmelkfargede legger er _ikke_ lekkert.

Enig med deg, Lillemus! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du har noe annet som letter antrekket litt så høres det nå litt dystert ut med svart kjole, svarte strømper og svarte sko? Men jeg er nok ikke den du skal stole på i denne sammenhengen... ;o) Jeg kan null&niks om sånt.

Jeg er absolutt enig med deg og synes det blir for mørkt med helsvart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ ha stømpebukse! Hjelper ikke å ta Spray Tan, for antrekket ser desidert penest ut med strømpebukse nå på vinteren.

Velg tynne sorte strømper, og hvis du har sko uten tå må du passe på å ha strømpebukse uten 'tåforsterker'.

Jeg synes du godt kan ha heler - jeg bruker alltid det til fest. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som går uten strømpebukse til skjørt i desember - og i hvertfall ikke i selskap?

Jeg er også 1,75 og bruker bestandig høye hæler til fest.

''Det er vel ingen som går uten strømpebukse til skjørt i desember - og i hvertfall ikke i selskap?''

*s* Nei, det er egentlig et underlig spørsmål! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...