Gå til innhold

Noen som husker?


sweetness

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en av de som dol'er mye når jeg egentlig burde lese til eksamen;) og i den forbindelse husket jeg i fjor før jul, at det var en jente her som var ganske ung tror jeg (ca20?) som hadde så lyst på barn? Å lurte veldig på hvordan det var etc. Jeg lurer på om hun var i et ganske ferskt forhold også? Og så trooor jeg hun hadde et nick som begynte med c?

Noen som vet hvem jeg mener? Kom bare plutselig til å tenke på henne og lurte bare på om hun var blitt mamma?

Heh.. alt hva hjernen gjør for å slippe å lese til eksamen, gitt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde du eksamen før jul i fjor også? :- )

Kjenner igjen det der med å utsette lesingen og heller gjøre noe annet. Men jeg tror ikke det har så mye å si, det er uansett ikke mye du klarer å lære den siste tiden. Da er det bedre å ta litt vare på seg selv og møte uthvilt og i god form på eksamensdagen. Det pleide i alle fall jeg å si til meg selv når samvittigheten lagde trøbbel fordi jeg gjorde alt annet enn å lese.

Jeg kan ikke svare på det du lurer på, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du eksamen før jul i fjor også? :- )

Kjenner igjen det der med å utsette lesingen og heller gjøre noe annet. Men jeg tror ikke det har så mye å si, det er uansett ikke mye du klarer å lære den siste tiden. Da er det bedre å ta litt vare på seg selv og møte uthvilt og i god form på eksamensdagen. Det pleide i alle fall jeg å si til meg selv når samvittigheten lagde trøbbel fordi jeg gjorde alt annet enn å lese.

Jeg kan ikke svare på det du lurer på, da.

Hehe.. takk for råd. Det er vel mer krampaktig lesing nå på slutten, ja. Har første eksamen i morgen. Ja, hadde i fjor også, men dette er siste året! =) Endelig!

Vi har eksamen på den mest håpløse eksamensform som finnes; multiple choice spm. Så da blir det litt panikklesing enten jeg burde eller ikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner igjen det der, vurderer nesten å melde meg opp til et par eksamener så jeg kanskje kan få ræva i gir og gjort noe fornuftig i huset.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen det der, vurderer nesten å melde meg opp til et par eksamener så jeg kanskje kan få ræva i gir og gjort noe fornuftig i huset.... ;-)

Ja, ikke sant? Er ikke måte på hva jeg har fått gjort av nyttige og unyttige ting her i det siste. Man blir utrolig tiltakslysten og kreativ når alternativet er å lese!! =)

For ikke å snakke om julestemning! Nå har jeg nesten hørt meg lei på julesanger(bare nesten, altså) og gleder meg skremmende mye til jul&ferie og dytter det så opp i skyene at jeg er dømt til å få et aldri så lite antiklimaks når jeg er ferdig!

hehe.. det er studenten sin , d.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. takk for råd. Det er vel mer krampaktig lesing nå på slutten, ja. Har første eksamen i morgen. Ja, hadde i fjor også, men dette er siste året! =) Endelig!

Vi har eksamen på den mest håpløse eksamensform som finnes; multiple choice spm. Så da blir det litt panikklesing enten jeg burde eller ikke;)

Lykke til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...