Gjest informer Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Typisk provokatør, "Rasist" på Åpent forum kl 18.56 0 Siter
Gjest informer Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Hvem er provokatør her da?? Tja, webmaster har hvertfall slettet det. 0 Siter
Gjest informer Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Hvorfor det? Ser at det er kommet et nytt innlegg med akkurat samme overskrift, og annen forfatter. Det jeg siktet til var ikke hyggelig, for å si det sånn. 0 Siter
Gjest informer Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Hvem er provokatør her da?? Ser at det er kommet et nytt innlegg med akkurat samme overskrift, og annen forfatter. Det jeg siktet til var ikke hyggelig, for å si det sånn. Jeg mente det sammen innlegget som Mrs. Wallace linker til i tråden over min. Jeg skjønner nå at du lurer... :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Ser at det er kommet et nytt innlegg med akkurat samme overskrift, og annen forfatter. Det jeg siktet til var ikke hyggelig, for å si det sånn. Jeg mente det sammen innlegget som Mrs. Wallace linker til i tråden over min. Jeg skjønner nå at du lurer... :-) Ok, den tråden jeg tenkte på var ikke spesiell farlig for å si det sånn, så derfor stusset jeg. Den er forøvrig ikke slettet:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.