Gå til innhold

Tanker i natta


Nedia

Anbefalte innlegg

Sitter her da, midt på natta. Følelsene slår knute på seg, jeg vet liksom ikke helt hvor jeg befinner meg. Dette skulle være en morsom og fin kveld, men jeg vet liksom ikke helt hvordan det endte. Har vært på firmafest, masse hyggelige mennesker og gratis mat og drikke. Mat og drikke... Skulle liksom drikk eda, more meg og ha det gøy. Drakk litt, men ble fort dårlig. Eller først fikk jeg sperre, pga av alle kaloriene det er i alkohol... Idiotisk. Burde klare såppass... Spydde masse, bare for å bli litt fri. Fri fra hva? Føler meg fanget. Er ikke som de andre. Jeg lever i min egen verden, men andre lover og regler. Prøver, og vil så gjerne. For ikke så lenge siden tenkte jeg at hvis jeg bare begynner å spise normalt igjen, så vil alle problemene bli borte. Men de er der uansett om jeg spiser eller ikke.... Det hjelper liksom ikke å spise, det vonde vil alltid være der like vel. Så hvorfor orke å prøve da?! Kanskje morgendagen blir bedre, men det er vanskelig å tro, når man ikke klarer å se for seg en fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære vennen min!

prøvde å ringe men.. vet ikke helt om du tok den.. :)

går det bra med deg nå?

Vet om den følelsen av å være fanget men ville være fri.. den er skummel og ekkel..

Du prøvde å spise men ting ble ikke bedre.. er ikke det egentlig et tegn på at det faktisk er noe annet.. bak det med maten som er galt.. at maten bare er et slags symptom på et noe er galt?

Det er det du må tenke på.. prøve å finne ut av.. ja det er jævli skummelt.. men det kan hjelpe!

er kjempe glad i deg og vil så gjerne at du skal få det bra..

*stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære Nedia

For det første synes jeg det er veldig positivt at du går på firmafesten. Du har sikkert opplevd perioder hvor det hadde vært utenkelig. Videre forsøker du å spise og drikke som de andre. Det jeg ønsker å fortelle er at du virkelig klarer mye av det som egentlig er så vanskelig for deg og andre i din situasjon. Du kan vel heller ikke forvente at du skulle takle dette helt greit akkurat nå i kveld. Ta til deg det positive ved kvelden, la noen hjelpe deg videre med det som ligger bak ditt vanskelige forhold til mat! Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...