Spirea Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Vanskelig å finne fram, borte er alle de gamle folka (nesten...) Lurer på om det noen gang i historien har gått an å få utviklere til å spole tilbake - til å innse at den gamle layout'en funka bedre enn den gamle...... Jeg finner ikke ord for hvor dårlig jeg liker DOL slik den er nå. Skulle gjerne hatt meg en prat med folk jeg kjenner.... men jeg orker ikke skrolle opp og ned. Arbeidslivet mitt er mer enn nok skrolla om jeg ikke skal starte på igjen når jeg kommer hjem. Hør! Jeg vil ha tilbake DOL slik det var for to år siden eller noe.... da kunne jeg se både tråd og innlegg uten å dille og rote opp og ned. Forøvrig: Hei alle kjente! Vi lever livet her øst og har det godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silver Fairy Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Men det går jo an å endre layouten til sånn den var før! :-) Gå inn på Min Side og velg layout der. Om du henger her litt til vil du se at her er flere av de gamle DOL'erne enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ble ganske irritert jeg også når de forandret alt, men hva får man ikke til om man vil stikk innom i ny og ne og du vil vende deg til det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du kan velge gammelt oppsett på "mine sider": 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest korrekturlakk Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ble ganske irritert jeg også når de forandret alt, men hva får man ikke til om man vil stikk innom i ny og ne og du vil vende deg til det _Vende_ det andre kinnet til.. og _venne_ seg til noe.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.