Gå til innhold

sortering...


mezzy

Anbefalte innlegg

Hei..

sitter her ganske trøtt men hjernen min har forlengst våknet og styrer på med tanker som surrer osv..

Har de siste 3 dagene spist ganske normalt tror jeg.. men alikevel føles det som overspising..

Veide meg i dag og fikk sjokk.. var forberedt på det værste liksom.. ca 5 kg opp.. men.. veide det samme.. ble glad! Men .. liker ikke å spise.. men så har jeg ikke alltid styrken til å la være og i det siste har det skjedd en del så jeg har ikke orket å si nei, noe som har resultert i mye dårlig samvittighet..

Men så er det noe jeg har tenkt en del på.. det er at når jeg nå i ca 3 dager har spist relativt normalt så har ikke noen problemer løst seg.. ingenting har blitt bedre.. den ene delen av meg tenker 'da er det kanskje noe i det at det egentlig ikke er maten som er galt..' mens den andre delen blir sinnt på maten og kan klare seg uten.. den prøver å dytte vekk den andre delen.. den 'syke' delen er vel sterkest men.. har alikevel tenkt på det at det kan være andre problemer.. men hater å tenke på det så det blir dyttet vekk..

vet ikke hva jeg vil med dette innlegget men.. sortere tanker?

vet ikke..

Hilser spesiellt til Svak, Nedia, Suselusa, Engelen, Rosen1, Unhappy, celina.. glemt noen?

håper ikke det.. hilser for sikretsskyld til alle sammen jeg :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Mezzy

Ja det virker som om du har behov for hjelp til å sortere tankene. For noen hjelper det litt bare å få "dem" ned på papir. Tror nok du er inne på noe når du sier at det kanskje ikke bare er maten. Du kan heller ikke vente de store forandringene etter 3 dager med "normalt" inntak. Kan du tørre å gi deg selv noen uker til vil du derimot merke endringer i positiv retning. Men det er for de fleste vanskelig å takle denne perioden uten hjelp på sidelinjen. Håper du har det nå!. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...