Gå til innhold

Veldig fornøyd med cipralex


Gjest Bennetict

Anbefalte innlegg

Gjest Bennetict

Jeg føler snart jeg er på vei til å bli en levende reklameplakat for Cipralex.Har gått på det bare to uker og forskjellen er som natt og dag.Jeg gikk rundt og så på andre og kunne ikke skjønne hvordan de kunne mestre å arbeide eller å gjøre husarbeid.Før så kunne jeg sitte og se på oppvasken og tenke hvor forferdelig mye det var og at jeg burde gjøre det ogå at jeg kke orket å ta den.Nå tar jeg tak i det. .Alle problemene som virket uoverkommelig fra før er nå lettere å ta tak i.

Kanskje jeg hadde en biokjemisk ubalanse likevel.Deilig å våkne opp å faktisk se fram til en ny dag.Ikke noen sterk kamp hvor jeg må mobilisere all viljestyrken jeg har bare for å stå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest juleklem

Så fantastisk :-)

Jeg har fått cipralex av legen min nå pga angst, men jeg har ikke fått meg til å ta de enda.. Redd bivirkninger.

Men det er godt å høre at den virker positiv på noen :-)

Lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isflaket

Så fantastisk :-)

Jeg har fått cipralex av legen min nå pga angst, men jeg har ikke fått meg til å ta de enda.. Redd bivirkninger.

Men det er godt å høre at den virker positiv på noen :-)

Lykke til videre:-)

Virket kjempepositivt på meg også. Bortsett fra på seksuallysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...