Gå til innhold

Cipralex og alkohol....

Gjest Ikke fullt så Dårlige Dager Nå

Anbefalte innlegg

Har gått på Cipralex i snart to uker. I morra er det julebord.

Kan jeg drikke alkohol? Kom plutselig til å tenke på det nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig bør en være ytterst forsiktig når en trapper opp.Når du har så lite bivirkninger ville jeg forsøkt litt. Men du må være veldig forsiktig. Ta en alkoholenhet først, kjenn etter virkning før du tar en til. Og ikke drikk mye.

Det er mitt råd. Og siden jeg er blant dem som har fått skikkelig trasige bivirkninger under opptrapping sånn helt plutselig, for eks. voldsomt blodtykksfall, ville jeg vært forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig bør en være ytterst forsiktig når en trapper opp.Når du har så lite bivirkninger ville jeg forsøkt litt. Men du må være veldig forsiktig. Ta en alkoholenhet først, kjenn etter virkning før du tar en til. Og ikke drikk mye.

Det er mitt råd. Og siden jeg er blant dem som har fått skikkelig trasige bivirkninger under opptrapping sånn helt plutselig, for eks. voldsomt blodtykksfall, ville jeg vært forsiktig.

Bortsett fra litt munntørrhet og gjesping har jeg ikke merket noe bivirkning nei. Skal opp på 10 mg på onsdag.

Fant liksom ingen info om alkohol, så begynte å lure på om jeg måtte kutte helt Redd for å ødelegge virkningen av medisinen å! Var nå mest litt god drikke til maten jeg tenkte på, selv om jeg godt kan drikke brus, så er det litt ekstra på julebord liksom...

Takk for kjapt svar forresten :)

Tenker jeg prøver med et par glass jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...