Gå til innhold

BH-kalkulator. Ja jøss!


candyqueen_83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

masse nyttig der. problemet mitt når jeg skal kjøpe bh er at jeg ikke finner noen som er behagelig rundt livet og stor nok. dermed ender jegg med for stor cup. skal på undertøy shopping etter jul. trenger litt fornying! da skal jeg finne noen som passer skikkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

masse nyttig der. problemet mitt når jeg skal kjøpe bh er at jeg ikke finner noen som er behagelig rundt livet og stor nok. dermed ender jegg med for stor cup. skal på undertøy shopping etter jul. trenger litt fornying! da skal jeg finne noen som passer skikkelig..

Da bør du gå til noen som faktisk måler bysten din! Der får du best hjelp og etterpå kan du kjøpe BH`er andre steder! Anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du gå til noen som faktisk måler bysten din! Der får du best hjelp og etterpå kan du kjøpe BH`er andre steder! Anbefales på det sterkeste!

hvor kan jeg gjøre det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Da bør du gå til noen som faktisk måler bysten din! Der får du best hjelp og etterpå kan du kjøpe BH`er andre steder! Anbefales på det sterkeste!

Er det bare Lalina som er behjelpelige og har store cup-str?

Var på den butikken på strømmen, men de hadde bare 75E og jeg følte meg ikke godt mottatt der.

Aldri vært på lalina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

hvor kan jeg gjøre det da

Vet ikke hvor du bor, men det finnes spesialforretninger som kun selger undertøy, de tar mål.

Tror det finnes en slik butikk i hver litt store by. På sørlandet, i arendal og Kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor du bor, men det finnes spesialforretninger som kun selger undertøy, de tar mål.

Tror det finnes en slik butikk i hver litt store by. På sørlandet, i arendal og Kristiansand.

bor i bergens område.. skal se om jeg finner noen. hadde vært greit å få skikkelig undertøy som passer godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor i bergens område.. skal se om jeg finner noen. hadde vært greit å få skikkelig undertøy som passer godt..

Det finnes nok helt sikkert en eller flere seriøse undertøysforretninger i Bergen. :o) Men skygg unna H&M, Cubus og slike til du finner ut hvilken størrelse du skal ha, jeg tror ikke de tyggis-slafsende 19-åringene der har den helt store peilingen... *Skikkelig fordomsfull*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opp at jeg skulle bruke 80 D, og det er også størrelsen min i virkeligheten.

Men jeg vet hvordan man faktisk skal måle det da for å få det riktig...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opp at jeg skulle bruke 80 D, og det er også størrelsen min i virkeligheten.

Men jeg vet hvordan man faktisk skal måle det da for å få det riktig...:)

Hva er det du gjør da som vi andre bommer på? Jeg målte sånn som det sto på siden der, stramt under brystene og så rundt der man er som bredest på brystene etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Isflaket

Hva er det du gjør da som vi andre bommer på? Jeg målte sånn som det sto på siden der, stramt under brystene og så rundt der man er som bredest på brystene etterpå.

Kanskje du hadde på en bh som ikke var helt heldig, da du målte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du hadde på en bh som ikke var helt heldig, da du målte?

Det kan vel tenkes, men i den grad den var "feil" så var den for stor. Og det var ikke bare jeg som bommet med 3 str på målene. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opp at jeg skulle bruke 80 D, og det er også størrelsen min i virkeligheten.

Men jeg vet hvordan man faktisk skal måle det da for å få det riktig...:)

Og det er annerledes enn i beskrivelsen som stod på sida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare Lalina som er behjelpelige og har store cup-str?

Var på den butikken på strømmen, men de hadde bare 75E og jeg følte meg ikke godt mottatt der.

Aldri vært på lalina

LaLina er helt ypperlig. Ikke spesielt billig, men det forventet jeg forsåvidt ikke heller.

Jeg pleier å fylle undertøyskuffen på M&S når jeg er i England, det har de mye opp til H, uten at det koster skjorta.

Kalkulatoren din fikk jeg forøvrig til å si 70F, og jeg bruker 70E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er annerledes enn i beskrivelsen som stod på sida?

hmm, du skal ha målebåndet ofte strammere og noen cm lenger ned enn bare rett under puppene, og helst skal en stå bak deg og måle. Det er også ganske få cm som skiller cup størrelsene så at man skal få den så riktig skal vel mye til egentlig. Du bør også stå med armene opp i været om noen kan hjelpe deg måle over puppene, løøst.

Venninna mi ble målt til 110 C på Reimers, men de hadde prestert å måle med genser, samt jeg fant ut at 90 E er perfekt for henne. En viss forskjell :P

men den er sikkert slik som eple-pære testen og bmi, skal så lite til som skiller hakkene at det lett blir feil resultat for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...