Gå til innhold

Jeg må kjøpe meg ny mobil, tips?


Gjest juleklem

Anbefalte innlegg

Gjest juleklem

Har noen tips på hvilken mobil telefon jeg skal kjøpe? Vil ha en nokia av ett eller annet nr/slag..

Min har klikka fullstendig. Irriterende!!!!

Hadde vært fint om jeg kunne bruke det samme minnekortet i den nye tlf. Har nokia 6280..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

www.amobil.no der finner du masse info og anmeldelser av ulike typer, så da kan du sjekke om du finner noen som tåler samme kort. Bare velg å se igjennom nokia-mobilene og les :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juleklem

Hvor mye spenn har du tenkt å bruke?

Tja.. Usikker.. Vil kjøpe en skikkelig tlf denne gangen. Ikke en som må på service etter 2 mnd.. Max et par tusen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AlBundy

Tja.. Usikker.. Vil kjøpe en skikkelig tlf denne gangen. Ikke en som må på service etter 2 mnd.. Max et par tusen..

Vanskelig å anbefale noe i den prisgruppen uten å vite hva du vil ha i en telefon. Dessuten er det få som støtter minnetypen (tror jeg) du har. miniSD. Har ihvertfal ikke sett noen på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har kjøpt Nokia N73.

Og det syns eg er en veldig "pen" Telefon, diskret og elegant.

Hadde en gammal Nokia 3310 (tror eg det var) før, den nye har desverre helt annerledes menyprogram, men ellers er eg godt nøgd så langt.

Betalte Kr996.- med 12 mnd. "FriVenner" abbonement hos Telenor (+ Fri Familie som var gratis), betaler da kr.229.- pr. mnd i 12 mnd. før prisen reduseres til kr.49.- pr. mnd.

Har kjøpt nytt minnekort (399.-) men vet ikkje om ditt gamle passer i denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...