Gå til innhold

uspesifisert personlighetsforstyrrelse, pårørende


Gjest frustert pårørende

Anbefalte innlegg

Gjest frustert pårørende

Min samboer har nå etter en ganske omfattende utredning fått denne diagnosen. Jeg har i lang tid skjønt at det er en grunn til at han oppfører seg som han gjør. Hans problemer er knytte til en oppvekst som er preget av grov omsorgsvikt. Som pårørende sitter jeg som et stort spørsmålstegn nå. Jeg var forbredt på denne diagnosen, men har så fryktelig mange spørsmål. Hva er tidsperspektivet på denne behandlingen? Han blir ofte sint på meg uten å kunne vise det på en moden måte. Han slår ikke og jeg har alrdi vært redd for at han kan gjøre det, men han reagerer på helt merkelige ting. Det virker som om han blir sint på meg istedet for alle andre han burde være sint. Jeg skjønner at dette er en lang prosess, men pleier det å ta lang tid før man blir bedre??? Finnes det noe informasjon til pårørende, noen pårørende kan snakke med? Pleier man å ta med pårørende i en slik behandling? Ble langt dette her, men det er så mye jeg lurer på. Vennlig hilsen Jente 35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...