Orio Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 I dag er det virkelig synd på meg. Er helt sylta, får ikke puste hvis jeg lukker munnen. Nesa renner uhemmet. Og ikke har jeg feber engang. :- ( Uten feber er det vanskelig å få medfølelse, så da gjenstår bare selvmedlidenheten. Det er synd på meg i dag. Nå kryper jeg ned under dyna igjen, skal prøve å ta igjen litt tapt søvn. Ha en fin dag. 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Kryp under dynen,og ta vare på deg selv:-) God bedring:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Nesespray med mentol er en fin ting. God bedring ) 0 Siter
Gjest AlBundy Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Pleier å juge på meg feberen, da blir jeg stella med 0 Siter
org Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Nesespray med mentol er en fin ting. God bedring ) Brukes med forsiktighet. Jeg holdt på å gå i gulvet da jeg prøvde den for første gang... 0 Siter
Sofline Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 *medfølelse* Jeg sliter med det samme i dag. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Brukes med forsiktighet. Jeg holdt på å gå i gulvet da jeg prøvde den for første gang... OJ, jeg synes den er kjempebra ) Men nå har jeg vært snørrete i 9 uker og den har reddet meg i perioder. 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Staaaakar! Jeg synes veldig synd på deg. Håper du snart føler deg bedre! Stor varm klem fra meg, 0 Siter
Gjest saphira Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Brukes med forsiktighet. Jeg holdt på å gå i gulvet da jeg prøvde den for første gang... Kan bare skrive under her! Den nesesprayen kommer jeg ALDRI til å bruke mer! Det sa "pang" en plass i bakhodet, og jeg er HELT sikker på at det var ett blodkar eller to som sprengte hehe:) Nei, men seriøst, den var ikke noe for meg. Mentol på slimhinner er i følge meg ikke bra. 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 *medfølelse* Jeg sliter med det samme i dag. God bedring! Min mann har også hatt et par tunge dager slik.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Stakkars... jeg ser hvordan min mann har slitt i et par dager nå, men bedre pust nå. Ønsker deg god bedring!! Og virkelig god søvn. Ligg med ekstra pute da. 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 God bedring! Håper du kommer deg snart :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 God bedring! Min mann har også hatt et par tunge dager slik.. Takk! Jeg har det allerede bedre. :-) 0 Siter
Orio Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Takker så meget og neier pent til alle som har vist meg sympati i min nedsyltede tilstand. Er heldigvis bedre i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.