Gå til innhold

Slutte med medisinene?


Gjest D*lilith

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith

Er blitt så avflatet og likegyldig,det værste er at andre legger merke til det også.....jeg er stiv og sein i bevegelsene.

Jeg ler ikke mye lenger og har mistet gnisten...

Går på trilafon og tenker at det er på tide å slutte,hva mener dere?

Det er ikke bra for barna mine at jeg er sånn,har jo mistet innteressen for alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da ikke så lenge siden du slet noe helt forferdelig, og virkelig trengte dem? Eller blander jeg deg med en annen?

Har du vurdert/prøvd lavere dose eller en annen medisin? Det kan hende det fungerer bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallefall fått et mye bedre liv etter jeg sluttet med Zoloft. Nå verdsetter jeg de små tingene i livet mer. Da jeg gikk på Zoloft fokuserte jeg nesten bare på de negative tingene og måtte i tillegg selvmedisinere meg med alkohol. Gleder meg til en løpetur i dag. Sluttet helt å glede meg over sånt da jeg var neddopet på dritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Jeg har iallefall fått et mye bedre liv etter jeg sluttet med Zoloft. Nå verdsetter jeg de små tingene i livet mer. Da jeg gikk på Zoloft fokuserte jeg nesten bare på de negative tingene og måtte i tillegg selvmedisinere meg med alkohol. Gleder meg til en løpetur i dag. Sluttet helt å glede meg over sånt da jeg var neddopet på dritten.

Nei,det er vel ikke alltid medisiner er til det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Det er da ikke så lenge siden du slet noe helt forferdelig, og virkelig trengte dem? Eller blander jeg deg med en annen?

Har du vurdert/prøvd lavere dose eller en annen medisin? Det kan hende det fungerer bedre.

Jeg slet virkelig for en tid tilbake ja,men sliter nå også...alt er et tiltak..

En annen medisin kan jo være en løsning..men jeg vil helst se hvordan jeg er uten medisin nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet virkelig for en tid tilbake ja,men sliter nå også...alt er et tiltak..

En annen medisin kan jo være en løsning..men jeg vil helst se hvordan jeg er uten medisin nå.

Har du drøftet dette med en psykiater som kjenner deg? Hvor lenge du må gå på medisiner kommer jo veldig an på hva slags diagnose du har bl.a.

Du husker kanskje hvordan du slet før du begynte med dem. Hvis du har valget, hvordan vil du foretrekke å tilbringe julen? Sånn som du har det nå, eller sånn som du hadde det da? Og hva tror du familien din vil foretrekke?

Har du gått på trilafon eller tilsvarende medisiner før? Hvordan gikk det da sluttet da? Hadde du gått på dem lenge før du sluttet? Og hadde du vært "frisk" lenge (uten de symptomene som gjorde at du begynte med dem)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mandolina

Det er da ikke mange ukene siden at du ba om å bli innlagt, og ble det vel også.

Det er vel litt i tidligste laget å slutte med medisinene i forhold til dette aspektet.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Har du drøftet dette med en psykiater som kjenner deg? Hvor lenge du må gå på medisiner kommer jo veldig an på hva slags diagnose du har bl.a.

Du husker kanskje hvordan du slet før du begynte med dem. Hvis du har valget, hvordan vil du foretrekke å tilbringe julen? Sånn som du har det nå, eller sånn som du hadde det da? Og hva tror du familien din vil foretrekke?

Har du gått på trilafon eller tilsvarende medisiner før? Hvordan gikk det da sluttet da? Hadde du gått på dem lenge før du sluttet? Og hadde du vært "frisk" lenge (uten de symptomene som gjorde at du begynte med dem)?

Kanskje jeg ville tilbringe julen som jeg var uten medisiner,for dette er ikke bra for ungene...at jeg er så avflatet og likegyldig,det var mer liv i meg før...

Jeg gikk på abilify en stund,og hoppet da rett over til trilafon,har vel gått på medisiner i ett og et halvt år nå ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Går du på høy dose? Hva med å redusere dosen, men ikke slutte helt i første omgang?

Er ikke sikker på dosen,får det i sprøyte...men kan sikkert prøve å redusere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Det er da ikke mange ukene siden at du ba om å bli innlagt, og ble det vel også.

Det er vel litt i tidligste laget å slutte med medisinene i forhold til dette aspektet.

Hilsen

Det er en stund siden jeg var innlagt nå,så der tror jeg du tar feil.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

har du ikke nettopp sluttet med fontex og? Må passe deg så du ikke blir dårlig igjen.

Har sluttet med fontex nettopp ja...

Men føler meg ikke bra nå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Isflaket

Syns ikke at du skal slutte med noen av medisinene dine, uten at det er en avgjørelse tatt av din behandler. Husker en del av det du skrev på sen-sommeren.. Det kan nå virke som om du ikke gjør det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Syns ikke at du skal slutte med noen av medisinene dine, uten at det er en avgjørelse tatt av din behandler. Husker en del av det du skrev på sen-sommeren.. Det kan nå virke som om du ikke gjør det selv.

Nei jeg husker ikke hva jeg skrev på sen sommeren,det er rett det....men å ha det som dette er ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg husker ikke hva jeg skrev på sen sommeren,det er rett det....men å ha det som dette er ikke bra.

Kan du prøve å gå tilbake og se hva du skrev? Du hadde det helt forferdelig, det er sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Kan du prøve å gå tilbake og se hva du skrev? Du hadde det helt forferdelig, det er sikkert.

Kan jo prøve å se om jeg finner det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...