Mamma07 Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 ...lørdags underholdningen? Eneste jeg vil se i dag er God Kveld Norge og filmen som kommer etterpå, men da er det blitt så "seint" at jeg vil sove i stede... hmm, skuffet altså... 0 Siter
Gjest mors2 Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Vet..Ingenting gøy på tv en lørdags kveld.. derfor har jeg nu benket meg under dyna,med cola&chips!! :0) ser heller på nettet!! ja,og røyken,den ligger på natt bordet!! ;0) 0 Siter
Mamma07 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 Vet..Ingenting gøy på tv en lørdags kveld.. derfor har jeg nu benket meg under dyna,med cola&chips!! :0) ser heller på nettet!! ja,og røyken,den ligger på natt bordet!! ;0) ''ja,og røyken,den ligger på natt bordet!! ;0)'' fyfy! men hele pakken hørtes digg ut altså! får kose litt med sambo jeg, til filmen begynner. Om jeg fortsatt er våken 0 Siter
Gjest mors2 Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 ''ja,og røyken,den ligger på natt bordet!! ;0)'' fyfy! men hele pakken hørtes digg ut altså! får kose litt med sambo jeg, til filmen begynner. Om jeg fortsatt er våken Hehehe!! :0) (har vinduet litt oppe...:0) Kos deg masse!!! 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Den har jo aldri vært noe å skryte av egentlig... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.