Gå til innhold

Postbanken og transaksjoner


Gjest irriterende

Anbefalte innlegg

Gjest irriterende

Er det bare meg som irriterer meg over at penger som blir overført etter klokka 12 på fredager ikke kommer inn før på mandag??

Det er jo ikke sånn i andre banker, såvidt jeg vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Postbanken er noen knothuer. Grunnen til at de er så jævlig trege er at de ønsker å sitte på pengene lengst mulig. Når de gjør dette med alle transaksjonene, så blir det svært mye penger i løpet av et år i renter.

De gjør dette bevist for å tjenes mest mulig penger på de som er så dumme at de bruker postbanken.

Denne banken skulle ha vært boikottet for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irriterende

Postbanken er noen knothuer. Grunnen til at de er så jævlig trege er at de ønsker å sitte på pengene lengst mulig. Når de gjør dette med alle transaksjonene, så blir det svært mye penger i løpet av et år i renter.

De gjør dette bevist for å tjenes mest mulig penger på de som er så dumme at de bruker postbanken.

Denne banken skulle ha vært boikottet for lengst.

Jeg har mindre utgifter der enn hos Sparebank 1.

Har studentkonto med 0,- utgifter. Hadde ikke særlig med utgifter med ordinær konto heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postbanken er noen knothuer. Grunnen til at de er så jævlig trege er at de ønsker å sitte på pengene lengst mulig. Når de gjør dette med alle transaksjonene, så blir det svært mye penger i løpet av et år i renter.

De gjør dette bevist for å tjenes mest mulig penger på de som er så dumme at de bruker postbanken.

Denne banken skulle ha vært boikottet for lengst.

Jeg får klart høyest rente på sparepengene og klart lavest gebyr i Postbanken i forhold til hva jeg ville fått i andre banker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Postbanken er noen knothuer. Grunnen til at de er så jævlig trege er at de ønsker å sitte på pengene lengst mulig. Når de gjør dette med alle transaksjonene, så blir det svært mye penger i løpet av et år i renter.

De gjør dette bevist for å tjenes mest mulig penger på de som er så dumme at de bruker postbanken.

Denne banken skulle ha vært boikottet for lengst.

Jeg boikotter postbanken. Liker dem ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får klart høyest rente på sparepengene og klart lavest gebyr i Postbanken i forhold til hva jeg ville fått i andre banker.

Jeg byttet til Skandiabanken for en stund siden, og endelig får jeg mer i renter enn jeg må betale i gebyrer. Så jeg er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får klart høyest rente på sparepengene og klart lavest gebyr i Postbanken i forhold til hva jeg ville fått i andre banker.

Det gjør du sikkert. Men for de som trenger lån, skal betale regninger, osv. så er de mye vanskeligere å ha med å gjøre enn en vanlig bank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du tror at det er annerledes i andre banker, tro om igjen.

hvis du er heldig, kan det tenkes at fristen er 1245 og ikke 12 andre steder, men du må nok pent vente til mandag også med i banker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør du sikkert. Men for de som trenger lån, skal betale regninger, osv. så er de mye vanskeligere å ha med å gjøre enn en vanlig bank.

Jeg er altså voksen. Jeg betaler både regninger og har også låneerfaring hos Postbanken, ingen problemer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irriterende

hvis du tror at det er annerledes i andre banker, tro om igjen.

hvis du er heldig, kan det tenkes at fristen er 1245 og ikke 12 andre steder, men du må nok pent vente til mandag også med i banker.

Er det ingen banker hvor man får inn penger på en lørdag? Helt sikker på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det ingen banker hvor man får inn penger på en lørdag? Helt sikker på det?

Sorry litt sent svar, men nei - ingen banker.

Eneste muligheten du har, er om avsender og mottaker er i samme bank, som går umiddelbart uansett dag og når på døgnet - men det er sikkert litt på siden av din problemstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...