Gå til innhold

har jeg noe sjanse?


Gjest anonym for nå

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for nå

Jeg er en gutt på 23 og har problemer med vekten. Har hatt dette i flere år og er noe som har fått meg til å "isolere" meg litt og er fortsatt jomfru. Siden jeg er feit har jeg også fått strekkmerker på magen og jeg har masse arr etter kviser på ryggen. I det siste har jeg gått en del ned i vekt og begynt å trene, men arrene vil jo alltid være der. Jeg føler jeg ikke har noe sjanse hos damene og er vel av den grunn veldig sjenert av meg, men i det siste har jeg fått en del oppmerksomhet fra en dame, men jeg vegrer meg for å ta dette noe videre da jeg skammer meg av kroppen min. Hun sier hun syntes jeg er pen osv. men jeg vegrer meg uansett. Hun er en par år eldre en meg og har en del mer erfaring en meg (som ikke har noe). Hva skal jeg gjøre? Har ikke akkurat på følelsen at jeg er noe tiltrekkende. Har jeg noe sjanse i det hele eller skal jeg bare forberede meg på sølibat resten av livet? Er så mye fokusering på kropp og utseende i dag at jeg føler meg nesten som en freak. Er det noe jeg kan gjøre for å minske synligheten av merkene/arrene? Å sole meg eller vise meg i bar overkropp ute er noe jeg ikke har gjort siden jeg var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ja visst har du sjans

For det første så er det ikke du som bestemmer om du er tiltrekkende eller ikke. Hvis hun synes du er pen, ja så er du det i hennes øyne. Vi har alle forskjellig smak vet du. Så hvorfor ikke bli bedre kjent med henne, og se om det kan være noe, om ikke annet så et godt vennskap. Hvis du er usikker fordi du er uerfaren, så kan du fortelle henne det i en eller annen passende anledning, så slipper du og gå og tenke på det og grue deg for alt mulig unødvendig. Vær åpen og vær deg selv. Noen arr på ryggen spiller absolutt ingen rolle, det skal du overhode ikke tenke på mer.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fille

Du har like stor sjangse som noen andre det skal jeg bare si deg. Det er sant at det er mye fokusering på kropp og utseende. Men det er også sant at det IKKE er bare det som teller. Seff skal du IKKE belage deg på å leve i sølibat! For noe tull! Go out and have fun! Du er gull verdt bare så du vet det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Noen arr på kroppen har aldri vært hemmende hva gjelder menns sjanser på damene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Noen arr på kroppen har aldri vært hemmende hva gjelder menns sjanser på damene :-)

Yeah right...!!

Greit nok med kampmerker etter jakt med ville dyr kanskje ;-) Men når det derimot kommer til kjipe selvpåførte kvisearr så tror jeg nok tonen hos ca. 90% eller mer av jentene blir en litt annen....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...