Gå til innhold

Utro?


gjesten2

Anbefalte innlegg

Er en jente på 25 som er litt frustrert for tiden og lurer på om noen kanskje har noen gode råd. Jeg har vært sammen med min kjæreste i ca 6 måneder. Vi treffes desverre ikke så ofte pga stor avstand, kun en gang i uken og det er som regel i helgen. Er litt sjalu av meg desverre og vet at han chatter mye med andre jenter blant annet på Nettby. Jeg har ingen profil der, men har tittet litt på "hans side" med en venninnes profil og ser at det kun er jenter han kontakter og prater med. Iflg ham selv sier han at han kun er der pga kontakt med bekjente. Desverre har jeg lagt merke til at det kun er nye bekjentskaper med nye jenter han har i gjesteboken sin. Jeg reagerer også litt på at det ikke står oppført i profilen hans at han har kjæreste. (Vet at han betegner meg som sin kjæreste til venner og familie.) Jeg vet jeg kanskje overreagerer med å være sjalu på dette, men allikevel føler jeg at det er noe som ikke stemmer. Noen råd/erfaring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...