Gå til innhold

Julemiddag


Rosalita Evita

Anbefalte innlegg

Rosalita Evita

Hjelp, jeg skal lage julemiddag for første gang. Skal servere ribbe. Hva serverer man til ribba?

Og, jeg skal ha en gjest som er vegetarianer. Hva kan jeg servere denne gjesten?

Forslag mottas med den største takknemmlighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til ribbe kan man vel ha masse rart? Poter selvfølgelig, medisterkaker, grovpølse / julepølse, surkål, rødkål, rosenkål, gulrot.... Og saus av sjyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ribbe kan man vel ha masse rart? Poter selvfølgelig, medisterkaker, grovpølse / julepølse, surkål, rødkål, rosenkål, gulrot.... Og saus av sjyet.

*Hjelpes meg*

"Poter selvfølgelig"

(måtte bare hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hjelpes meg*

"Poter selvfølgelig"

(måtte bare hehe)

Au da. Poter var vel litt drøyt på julemiddagsbordet ja. Men hva med poteter? Godkjent? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au da. Poter var vel litt drøyt på julemiddagsbordet ja. Men hva med poteter? Godkjent? ;o)

Har hørt om dem som spiser syltelabber, men poter var litt vel drøyt, ja! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalita Evita

Til ribbe kan man vel ha masse rart? Poter selvfølgelig, medisterkaker, grovpølse / julepølse, surkål, rødkål, rosenkål, gulrot.... Og saus av sjyet.

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ribbe, sossiser, medisterkaker, poteter, saus, tyttebær. Grønnsaker kan variere litt. Det vanligste er rødkål eller surkål. Rosenkål er også veldig vanlig.

Jeg lager nok noen vanlige kokte grønnsaker også. (Blomkål/brokkoli/gulrot)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...