Gå til innhold

Hvem er dette?


Jølsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Jølsen

    19

  • sweetness

    7

  • Babette

    4

  • Piraye

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror det, men er ikke helt overbevist enda. Jo, det må da være Eli Rygg?

Neinei. Eli Rygg har mørkere hår. Og er dessuten eldre. Bildet er også hentet fraNordlys, forresten. Men du vet vel dette allerede du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neinei. Eli Rygg har mørkere hår. Og er dessuten eldre. Bildet er også hentet fraNordlys, forresten. Men du vet vel dette allerede du?

Greit, så er det ikke Eli Rygg da, men det er i allefall endel likhetstrekk.

Liker du nordlys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, så er det ikke Eli Rygg da, men det er i allefall endel likhetstrekk.

Liker du nordlys?

Har ingen mening om Nordlys. Er ikke en avis jeg bruker å lese siden jeg da ikke er fra Tromsø-området. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen mening om Nordlys. Er ikke en avis jeg bruker å lese siden jeg da ikke er fra Tromsø-området. =)

Ok, jeg har ikke peiling på aviser i Tromsø. Jeg bare lurte på om du liker nordlys, om du synes det er pent å se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har ikke peiling på aviser i Tromsø. Jeg bare lurte på om du liker nordlys, om du synes det er pent å se på?

åå..hehe..skjønner. Ja, det er klart jeg gjør. Hvem gjør ikke det?? Nordlys er kjempevakkert og har vært magisk helt siden jeg var lita jente og trodde på at man ble fanget av det hvis man vinket til det med noe hvitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åå..hehe..skjønner. Ja, det er klart jeg gjør. Hvem gjør ikke det?? Nordlys er kjempevakkert og har vært magisk helt siden jeg var lita jente og trodde på at man ble fanget av det hvis man vinket til det med noe hvitt. ;)

Å, er ikke det sant? Sjokkerende, da har jeg en høne å plukke med et par stykker. De hevdet faktisk dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, er ikke det sant? Sjokkerende, da har jeg en høne å plukke med et par stykker. De hevdet faktisk dette.

Ja,ikke sant? Det OG julenissen!... Det har vært et hardt år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...