Babette Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Ok, det var jo leit å høre. Var det bare fordi hun scoret lavt på en IQ-test, eller ligger det andre ting i bakgrunnen media ikke skriver om tror du? Jeg har ikke noen form for innsideinformasjon, men så vidt jeg vet var det en helhetsvurdering som lå til grunn for avgjørelsen, deriblant morens kjæreste, som brakte med seg uro i i heimen. IQ-testen slo fast at hun var lettere psykisk utviklingshemmet, men basert på dokumentaren om henne var hun etter mitt syn ikke det. 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Jeg har ikke noen form for innsideinformasjon, men så vidt jeg vet var det en helhetsvurdering som lå til grunn for avgjørelsen, deriblant morens kjæreste, som brakte med seg uro i i heimen. IQ-testen slo fast at hun var lettere psykisk utviklingshemmet, men basert på dokumentaren om henne var hun etter mitt syn ikke det. Det er jo veldig trist da, for det er ganske mange verre foreldre ute i verden som ikke har tatt noen IQ-test. Er så mye rart. 0 Siter
Babette Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Det er jo veldig trist da, for det er ganske mange verre foreldre ute i verden som ikke har tatt noen IQ-test. Er så mye rart. Ja, men jeg tror ikke du skal henge deg for mye opp i den IQ-testen. Modenhet og evne til grensesetting har nok også vært vektlagt. 0 Siter
Gjest kansha Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Er det deg selv kanskje? Hun var da langt mer oppegående!! 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Ja, men jeg tror ikke du skal henge deg for mye opp i den IQ-testen. Modenhet og evne til grensesetting har nok også vært vektlagt. Ja, det ahr du nok rett i. Håper i allefall alt er bra med dem :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Har ho vært på Skavlan også? Ikke nok med den unge fotballspilleren hun nettopp har ektet, altså? Du tenker på Ellen Nicolaysen, Nikita-gründeren. Men det er altså ikke henne. Bildet forestiller Svanhild Jensen, som ble landskjent da hun ble fratatt sine barn, bl.a. fordi hun scoret for lavt på en IQ-test. Eller det var slik saken ble framstilt i media, rettere sagt. Har ho gifta seg med en ung fotballspiller? Jaja, eg ville aldri ha gifta meg med ho. Svanhild Jensen ja, men ho ligna til forveksling både Eli Rygg og Ellen Nikolaisen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.