Gå til innhold

Til dere som leser det jeg skriver :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå blitt gjort oppmerksom på mine skrivefeil. Vet selfølgelig at det er endel av de, da jeg har dysleksi.

Jeg prøver å lese igjennom, men desverre er de ikke alt jeg "ser" er feil. Synes det er helt ok å bli rettet på, men gjør de i en hyggelig tone :-) Det gjør att skrivelysten min øker, og at jeg lærer mere. Dere skulle sett for 5 år siden, før jeg begynte på div. forum.. Jeg har blitt veldig mye flinkere, og jobber fortsatt med saken.

Takk for att dere leste dette :-)

Skrevet

Jge leggre ikek mreke til det, hsvi du srivker flei.

Jeg håper ikke du er sååå ond at du bevist prøver å mobbe de med dysleksi? Lite voksent spør du meg.

Gjest skriver en del feil selv, men men
Skrevet

godt å kunne være til hjelp :) du er flink :)

Skrevet

Jeg håper ikke du er sååå ond at du bevist prøver å mobbe de med dysleksi? Lite voksent spør du meg.

Ha litt sympati for jølsen,stakkar.Han har det ikke så bra.

Skrevet

Her inne blir _alle_ gjort oppmerksom på sine skrivefeil, så det er ingenting å bekymre seg for.

Eg syns du skriver mer enn godt nok eg! :-)

Skrevet

Hvis du tror andre mobber deg bare fordi de svarer på innlegget ditt, med et snev av ironi, så burde du kanskje ikke skrive noe. Svaret mitt var nemlig hundre prosent velment.

Skrevet

Hvis du tror andre mobber deg bare fordi de svarer på innlegget ditt, med et snev av ironi, så burde du kanskje ikke skrive noe. Svaret mitt var nemlig hundre prosent velment.

Dette velger jeg å ikke kommentere!

Skrevet

Her inne blir _alle_ gjort oppmerksom på sine skrivefeil, så det er ingenting å bekymre seg for.

Eg syns du skriver mer enn godt nok eg! :-)

Tusen takk, det var hyggelig å høre :-)

Skrevet

Du er blitt ganske bra, sikker like bra som mesteparten av oss andre.

Den feilen jeg straks la merke til, var at du skrev konjunksjonen at med to t'er to ganger.

Att betyr igjen!

Skrevet

Tusen takk, det var hyggelig å høre :-)

Og nå skjønner dere att den kom med mannen sitt nick, siden jeg sitter på hans maskin. Beklager så masse :-)

Skrevet

Du er blitt ganske bra, sikker like bra som mesteparten av oss andre.

Den feilen jeg straks la merke til, var at du skrev konjunksjonen at med to t'er to ganger.

Att betyr igjen!

Huff dobbel konsonant er det vanskligeste... Men jeg jobbermed saken :-) Og nå fikk jeg akkurat tlf. om att jeg har fått jobb fra nyttår! Hopper av glede her :-)

AneM1365380603
Skrevet

Huff dobbel konsonant er det vanskligeste... Men jeg jobbermed saken :-) Og nå fikk jeg akkurat tlf. om att jeg har fått jobb fra nyttår! Hopper av glede her :-)

Gratulerer med jobb :)

Jeg har ikke problemer med å lese det du skriver, så bare fortsett!

Gjest Angela25
Skrevet

Jeg synes det gjor ingenting at du har noen skrivefeil:-) Du skriver godt og forstaaelig!

Jeg har ikke norsk tastatur feks. Og det er ikke alltid jeg orker aa skrive rett, feks. "o" isteden for "oe". (horer, ikke hoerer..:-)

Skrevet

Gratulerer med jobb :)

Jeg har ikke problemer med å lese det du skriver, så bare fortsett!

Kommer til å fortsette, og dere må gjerne rette på meg. Vet jo att jeg sliter med det, men kan jo ikke slutte å skrive selvom.

Ha en fin kveld :-)

Skrevet

Med hånden på hjertet kan jeg si at tanken på at du skriver uforståelig på noen måte overhode ikke har streifet meg. :o) Du skriver myyye bedre rettskriving enn mange her inne... :o)

Skrevet

Dette velger jeg å ikke kommentere!

Det var dumt, jeg prøvde bare å være hyggelig nemlig, ved å si at jeg ikke tror noen bryr seg om du eventuelt staver noe feil. Her inne er det så mange raringer uansett.

Skrevet

Med hånden på hjertet kan jeg si at tanken på at du skriver uforståelig på noen måte overhode ikke har streifet meg. :o) Du skriver myyye bedre rettskriving enn mange her inne... :o)

Takk for det Lillemus. *klem* Men siden jeg blir rettet på for at jeg skriver 2 tt i at osv, synes jeg att jeg må forsvare meg bittelitt. Ikke lett å ikke vite forskjell bestandig.

Skrevet

Vet det er noen fra "dol politiet" her som bruker å kommentere skrivemåter.

Dette er ikke noe forum for rettskriving, men derimot et legeforum for alle som vil skrive/lese, bare at noen her trenger lengre tid for å forstå det.

Skriv akkurat som det passer deg du, får du kommentar så la være å svare.

Skrevet

Så fint at du kan og har brukt forum for å bli bedre :) Jeg lærer selv endel herfra, men jeg har ikke dysleksi. Feil lærer man av hele livet :) Jeg synes at du skriver bra jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...