Gå til innhold

Endelig ut i jobb.


Gjest piamia

Anbefalte innlegg

Jeg fikk akkurat nå tlf om att jeg har fast jobb fra 1 januar. Ikke så stor stilling, men jeg ønsker å prøve ut min arbeidsevne. Tenk etter 8 år hjemme er det noen som vil ha meg i jobb :-) Opplæring starter i slutten av denne uken. Er sååå glad, dette trenger jeg virkelig. Og jobben har jeg ikke søkt på engang, men blitt anbefalt til .

Tror det blir ett lite glass vin for å feire jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

grattis :o)

kan jeg spørre hvorfor du ikke har jobbet og hva du skal jobbe som?

så gøy da :)

Jeg ble uføretrygdet som veldig ung grunnet en alvorlig kronisk sykdom. Denne har jeg fortsatt, men siden ungene er større føler jeg att jeg kanskje makter å jobbe litt nå.

Jobben er i en butikk som jeg har hatt veldig lyst til å jobbe i.

De som driver butikken vet om min sykdom, og att jeg kanskje blir borte i perioder, men synes vi skal prøve. Gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest okmnhgtfc

Jeg ble uføretrygdet som veldig ung grunnet en alvorlig kronisk sykdom. Denne har jeg fortsatt, men siden ungene er større føler jeg att jeg kanskje makter å jobbe litt nå.

Jobben er i en butikk som jeg har hatt veldig lyst til å jobbe i.

De som driver butikken vet om min sykdom, og att jeg kanskje blir borte i perioder, men synes vi skal prøve. Gleder meg masse!

blir nok godt å komme seg ut litt da og få litt variasjon i hverdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Så gøy og komme igang med noe nytt da :)

Ja, dette var virkelig årets julegave! Jeg jobber gjerne gratis jeg for den jobben jeg har fått. Er så glad at noen tør å satse på en som er uføretrygdet, og med en alvorlig kronisk sykdom. Gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var virkelig årets julegave! Jeg jobber gjerne gratis jeg for den jobben jeg har fått. Er så glad at noen tør å satse på en som er uføretrygdet, og med en alvorlig kronisk sykdom. Gleder meg masse!

Du fortjener en sjanse :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...