Gå til innhold

Komme-i-form-gave


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Mannen min ønsker seg noe til jul som kan få ham til å komme i form! Men hva kan det være tro?

Han har tidligere syklet en del, men det har vært lite de to siste årene. Han har i perioder litt fysisk tung jobb, men trener ikke noe kondistrening - og det burde han gjøre (sier han selv).

Han får vondt i knærne hvis han jogger, liker ikke å svømme.

Hva i all verden kan jeg gi ham? Vi har kjøpt flatskjerm til hverandre som hovedpresang, så det skal egentlig ikke være noe veldig dyr ting.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sykkelsko er et "must" hvis han liker å sykle/går på spinning. Kanskje du kunne gitt han sykkelsko i julegave så kunne han selv få det lille puffet med å melde seg inni en treningsklubb/senter hvis han ikke er det allerede? Spinning er noe heeelt annet med slike sko!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...Pa tv shop har de vel diverse produkter for aa komme i form.Kanskje ta en titt der?

Mja... orker ikke sitte og glo på TV-shop-reklame.... Du har ikke noen konkrete tips da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197361567' post='3746523]

"Gavekort" på hanky-panky ;o)

Trimsykkel/spinningsykkel

Treningsball + DVD + matte

Treningsmaskin m/vekter

''"Gavekort" på hanky-panky ;o)

Trimsykkel/spinningsykkel

Treningsball + DVD + matte

Treningsmaskin m/vekter''

Hanky-panky - er ikke det litt sånn "koffert"?

Trimsykkel har vi - brukes mest som klesstativ :-)

Treningsmatte fikk jeg av ham til bursdagen, dvd har vi også - brukes ikke så ofte.... Ball har vi ikke - tror ikke det er akkurat hans stil....

Treningsmaskin m/ vekter hadde han sikkert likt, men det blir nok for dyrt. Dessuten har vi vekter, men de bruker jeg, og ikke han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkelsko er et "must" hvis han liker å sykle/går på spinning. Kanskje du kunne gitt han sykkelsko i julegave så kunne han selv få det lille puffet med å melde seg inni en treningsklubb/senter hvis han ikke er det allerede? Spinning er noe heeelt annet med slike sko!=)

Sykkelsko har han, men synes det er kjedelig å sykle alene. Kanskje spinning hadde vært noe for ham ja? Men er det menn i en spinningssal, eller stort sett bare damer?

For å si det sånn, så vil han ikke bli med meg på Friskis og SVettis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode tursko, treningsdagbok, pulsklokke, skritteller.

JEG ønsker meg pulsklokke - men han kunne fått skritteller av meg :-) Han må nok trene mer intensivt enn å gå tur hvis han skal komme i form - og løpe kan han ikke pga kneet.

Sendte deg forresten mail i stad :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkelsko har han, men synes det er kjedelig å sykle alene. Kanskje spinning hadde vært noe for ham ja? Men er det menn i en spinningssal, eller stort sett bare damer?

For å si det sånn, så vil han ikke bli med meg på Friskis og SVettis!

Her jeg trener( liten by,lite senter) er det mange menn på spinningtimene! =) ca 50-50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''"Gavekort" på hanky-panky ;o)

Trimsykkel/spinningsykkel

Treningsball + DVD + matte

Treningsmaskin m/vekter''

Hanky-panky - er ikke det litt sånn "koffert"?

Trimsykkel har vi - brukes mest som klesstativ :-)

Treningsmatte fikk jeg av ham til bursdagen, dvd har vi også - brukes ikke så ofte.... Ball har vi ikke - tror ikke det er akkurat hans stil....

Treningsmaskin m/ vekter hadde han sikkert likt, men det blir nok for dyrt. Dessuten har vi vekter, men de bruker jeg, og ikke han....

''Hanky-panky - er ikke det litt sånn "koffert"?''

*Ler så jeg griner* Jo - hanky panky = et godt, gammeldags knull! Den beste trimmen som finnes! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hanky-panky - er ikke det litt sånn "koffert"?''

*Ler så jeg griner* Jo - hanky panky = et godt, gammeldags knull! Den beste trimmen som finnes! :o)

Jeg trodde hun tulla... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197373324' post='3746742]

Jeg trodde hun tulla... :)

Jeg trodde hun ville slengt på en smiley hvis det var en spøk, men man vet jo aldri. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...