Gå til innhold

Panikkangst samlivsbrudd


Gjest tøff 71

Anbefalte innlegg

Gjest tøff 71

Jeg er en kvinne på 36 år. Brøt nettopp ett 12 års samboerskap. Har 3 barn. Saken har seg slik att jeg siden 18 års alderen har slitt med panikkangst. Har det greit i det daglige. Jobber full tid og har hovedomsorgen for barna. Jeg brøtt ut av forholdet med mannen min fordi han har aldri forstått hvordan jeg har det. Har jeg sagt jeg ikke vil ut å reise pga. angsten har han kjeftet på meg og kalt meg syk og det som verre er.

Det jeg har savnet med han er tryggheten. Han har aldri sagt han er glad i meg, eller holdt rundt meg og sagt att dette skal gå bra. Dette er ting som jeg har etterlyst i forholdet, men som han aldri har gitt meg.

Jeg må også si att jeg føler meg som en høyst oppegående kvinne. Går på jobb hver dag, og tar meg av barna på frittidsaktiviteter. Prøver også å trene ett par ganger i uken.

Jeg har vell aldri følt att mannen min har hatt de store følelsene for meg. Når jeg sa jeg ville ut av forholdet, prøvde han ikke å stoppe meg. Psykiske problemer skal ties. Tenk hva folk vil si om de får vite att han har en kone som sliter med psyken.

Jeg føler meg sterk som har tatt steget. Det er 2 mnd. siden jeg brøt ut av dette. Kjenner att dette er det rette for meg.

Er der andre som har/har hatt det som meg, Problemer med att partneren ikke støtter opp og vil forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...