Jølsen Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Heihei! Her kommer en hilsen fra meg til deg: http://www.geocities.com/siser1_2002/hugs/fatCatHug.jpg Ha en fortsatt strålende kveld! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Tusen takk for hyggelig hilsen. Her er det iskaldt for tiden. *brrr* Ps! Det var en diskusjon her før idag, om du var i fra Bjølsen Gård eller ikkje, det var en/ei som kallte seg "Bjølsen" som mente du ikkje var derfra? 0 Siter
Jølsen Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Skrevet 13. desember 2007 Tusen takk for hyggelig hilsen. Her er det iskaldt for tiden. *brrr* Ps! Det var en diskusjon her før idag, om du var i fra Bjølsen Gård eller ikkje, det var en/ei som kallte seg "Bjølsen" som mente du ikkje var derfra? Jeg kommer ikke fra Bjølsen nei, men har hørt om stedet. Tror det er en gård ved Lillestrøm eller noe, men jeg er ikke helt sikker. Her er det nokså kaldt også, men den russiske pelslua varmer de små ørene mine en kald vintersdag :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.