Gå til innhold

Når sende ut julekort?

Gjest tuveluva

Anbefalte innlegg

Gjest tuveluva

Når sender dere ut julekortene folkens?

Jeg sendte dem for et par dager siden.

Nå tipper jeg at jeg får 2-3 svar. Hadde det vært Lillemus eller noen som hadde skrevet nøyaktig det samme innlegget hadde det blitt en meter med svar.. men sånn er det vel med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

11

• hidi, the scorpion

6

• morsan

3

• Glimtipper

2

Mest aktive i denne tråden

Manglende svar kan også skyldes at det var en tråd med akkurat samme tema oppe for et par dager siden.

Men så vidt jeg husker, svarte jeg ikke i den, så hittil leder du 1-0! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det var en prikk lik tråd for noen dager siden!

Følg heller med eller kikk over trådene i åpent er mitt råd til deg, frøken sutrefutre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuveluva

Manglende svar kan også skyldes at det var en tråd med akkurat samme tema oppe for et par dager siden.

Men så vidt jeg husker, svarte jeg ikke i den, så hittil leder du 1-0! ;-)

Men du svarte jo ikke på det jeg spurte om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuveluva

Det var en prikk lik tråd for noen dager siden!

Følg heller med eller kikk over trådene i åpent er mitt råd til deg, frøken sutrefutre!

Nei, her er det trynefaktor for alle penga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du svarte jo ikke på det jeg spurte om ;)

OK, her er mitt svar:

Jeg har ikke sendt julekortene ennå - rett og slett fordi jeg ikke er ferdig med dem! :-) Hvis jeg rekker det i begynnelsen av neste uke, er jeg fornøyd.

To unntak fra det ovennevnte: Jeg har sendt julekort til USA, der må man være så gudsjammerlig tidlig på'n...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nei, her er det trynefaktor for alle penga

''Nei, her er det trynefaktor for alle penga''

Kjenner ikke et eneste tryne her inne, jeg ;) Vil påstå at ditt innlegg var mer enn provoserende og sier mer om sutrefutrer enn andre typer...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Da noen spurte om det samme for et par dager siden svarte jeg at de blir sendt dagen etter. De ligger fremdeles i veggseksjonen og venter på å få spre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuveluva

Så overskriften, og tenkte å svare, men mistet lysten etter å ha lest den i mine øyne uberettigede sutringen :P

Ikke uberettiget nei, for det er sånn det er her.

Også svarte du jo allikevel.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuveluva

Kjenner ikke et eneste tryne her inne, jeg ;) Vil påstå at ditt innlegg var mer enn provoserende og sier mer om sutrefutrer enn andre typer...;)

Du skjønner da hva jeg mener med trynefaktor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uberettiget nei, for det er sånn det er her.

Også svarte du jo allikevel.. ;)

Som du påpekte til morsan svarte jeg ikke på spørsmålet ditt.

Mitt poeng er at jeg sjelden ser på hvem som har skrevet inn før jeg beslutter å svare, men det hender jo. F.eks. vet man at Lillemus svarer høflig og reflektert :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må sende julekortene før 16. desember, ellers kommer de ikke frem til jul, hverken til inn- eller utland. Ikke bry deg om de nonchalante svarene, de vet ikke bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele DOL går på trynefaktor. De gamle damene har en egen syklubb hvor de bestemmer hvem de skal svare. Man burde likevel ikke bry seg om disse, de har jo ikke noe annet liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Du må sende julekortene før 16. desember, ellers kommer de ikke frem til jul, hverken til inn- eller utland. Ikke bry deg om de nonchalante svarene, de vet ikke bedre.

Sier DU, he, he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier DU, he, he.

Ja, det sier jeg. Jeg mente dessuten ikke deg, jeg har aldri sett på deg som en av disse hurpene. Jeg synes du er en svært reflektert, nyansert og god person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuveluva

Hele DOL går på trynefaktor. De gamle damene har en egen syklubb hvor de bestemmer hvem de skal svare. Man burde likevel ikke bry seg om disse, de har jo ikke noe annet liv.

Enig der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Eh, snakker du fremdeles...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...