Gå til innhold

God natt :-)


Jølsen

Anbefalte innlegg

Nå er jeg sulten som en bitteliten vovvovv, og i ovnen har jeg rundstykker med laks.

Nå skal jeg legge meg i senga og spise og se på TV, før det er opp i morgen tidlig før fuggel'n fiser.

Godnatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest this is a signature

Hvorfor skriver du God natt og god morgen meldinger hver jævla dag?

Noen mistenkte deg for å oppstå som Flaxseed etter at du (")gikk og la deg(").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sikkert 12 nicknavn

Hvorfor skriver du God natt og god morgen meldinger hver jævla dag?

Noen mistenkte deg for å oppstå som Flaxseed etter at du (")gikk og la deg(").

Jeg er med på å tro det jeg også, et av mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du God natt og god morgen meldinger hver jævla dag?

Noen mistenkte deg for å oppstå som Flaxseed etter at du (")gikk og la deg(").

Der tar du dessverre feil. Jeg er hverken Flaxeed, Bjølsen eller noen som helst andre. Noen av oss har en jobb å passe, hvilket betyr vi må legge oss tidlig for å holde koken. Så når jeg sier godnatt, er det fordi jeg legger meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest this is a signature

Der tar du dessverre feil. Jeg er hverken Flaxeed, Bjølsen eller noen som helst andre. Noen av oss har en jobb å passe, hvilket betyr vi må legge oss tidlig for å holde koken. Så når jeg sier godnatt, er det fordi jeg legger meg :-)

Tror du folk bryr seg når du legger deg :P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tar du dessverre feil. Jeg er hverken Flaxeed, Bjølsen eller noen som helst andre. Noen av oss har en jobb å passe, hvilket betyr vi må legge oss tidlig for å holde koken. Så når jeg sier godnatt, er det fordi jeg legger meg :-)

"Noen av oss har en jobb å passe, hvilket betyr vi må legge oss tidlig for å holde koken"

En jobb å passe hadde sikkert gjort deg veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Noen av oss har en jobb å passe, hvilket betyr vi må legge oss tidlig for å holde koken"

En jobb å passe hadde sikkert gjort deg veldig godt.

Jeg har en jobb jeg, jeg har faktisk min egen bedrift. Akkurat nå sitter jeg og tar meg en pust i bakken, da jeg var på jobb klokka halv seks i dag for å se over papirer.

Din dumhet gjenspeiler bare personligheten din, og har ingen betydning for meg :-)

Nå må jeg antagelig se å komme tilbake til de andre her. Ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du folk bryr seg når du legger deg :P?

Det har ingen betydning for meg om folk bryr seg eller ikke. Jeg skriver innlegg etter eget ønske, ikke for noe annet.

Nå venter en haug med telefoner som skal besvares, æsj, men det må gjøres! Kos dere masse i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en jobb jeg, jeg har faktisk min egen bedrift. Akkurat nå sitter jeg og tar meg en pust i bakken, da jeg var på jobb klokka halv seks i dag for å se over papirer.

Din dumhet gjenspeiler bare personligheten din, og har ingen betydning for meg :-)

Nå må jeg antagelig se å komme tilbake til de andre her. Ha en fin dag :-)

Den bedriften skulle jeg like å vite hva er for noe rart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...