Gå til innhold

Han liker ikke å utføre oralsex...


Gjest nikkijokk

Anbefalte innlegg

Gjest nikkijokk

Er sammen med verdens beste mann, snill og god på alle måter. Sexlivet er bra, men kunne ønsket meg at han også var litt mer aktiv. Jeg elsker å suge han, synes det er innmari opphissende og lar han gjerne komme i munnen min. Men han gjør nesten ingenting for meg! Tar nesten ikke på meg, etter at jeg har sugd han er det rett på sak (samleie :). Jeg blir lett kåt og våt, så det er ikke det at et langt forspill er et must for meg, men kunne tenke meg litt service en gang i blant jeg også.

Jeg savner bl.a å motta oralsex. Har snakket med han om dette, han forklarer at han har et så anspent forhold til det pga en tidligere opplevelse med vond lukt og smak... Men sier at jeg ikke lukter vondt. Jeg respekterer selvsagt dette, ønsker ikke å motta hvis han ikke vil!

Føler at hans manglende initiativ begrenser et ellers bra sexliv, kunne jo vært så mye bedre. Vet at han elsker å få komme i munnen min, noe jeg også liker. Men jeg lar det sjelden skje, da det betyr at det ikke blir noen tilfredsstillelse for meg. Synd, for det er som sagt noe jeg gjerne gjør for han.

Kunne tenke meg å høre fra dere menn om dere har noen forslag til hva jeg kan gjøre med dette! Er det meg det er noe galt med tro? Hører gjerne fra dere damer også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en kvinne som har en mann som din. På fem år har jeg fått oralses delvis bare to ganger. Sånn er det bare.

''Re: Han liker ikke å utføre oralsex...

– I samme båt''

Den hørtes litt vel kinky ut etter min smak...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærebrus875

Forstår han jo veldig godt som har hatt en vond opplevelse, det lukter jo neppe godt om man ikke vasker seg nok der nede/har sopp..

Hva med å ta en dusj eller lignende sammen? Så "ser" han at du er ren? Og si at du ikke forventer fullt kjør med engang, la ham prøve litt og se om det ikke føles ok.. si at du ikke krever mye, bare la ham prøve. Da kan du ihvertfall ikke klage på at han har prøvd, men ikke likte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nikkijokk

Jeg er en kvinne som har en mann som din. På fem år har jeg fått oralses delvis bare to ganger. Sånn er det bare.

Ja, det er vel bare sånn :(

Men det som er så rart at det er helt motsatt av hva jeg hadde forventet da vi ble sammen. Han har vært sammen med mange andre damer tidligere, noen faste forhold, mye tilfeldig sex (noe jeg vet uten at han har fortalt meg det - bor på en liten plass). Trodde derfor at han skulle være veldig aktiv og kreativ i senga.

Jeg derimot, han kun hatt sex med min forrige samboer (ble sammen da vi var ganske unge) og er ikke så seksuelt erfaren i kvantum, he he.

Men virker ikke som om dette spiller noen rolle???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

Ja, det er vel bare sånn :(

Men det som er så rart at det er helt motsatt av hva jeg hadde forventet da vi ble sammen. Han har vært sammen med mange andre damer tidligere, noen faste forhold, mye tilfeldig sex (noe jeg vet uten at han har fortalt meg det - bor på en liten plass). Trodde derfor at han skulle være veldig aktiv og kreativ i senga.

Jeg derimot, han kun hatt sex med min forrige samboer (ble sammen da vi var ganske unge) og er ikke så seksuelt erfaren i kvantum, he he.

Men virker ikke som om dette spiller noen rolle???

Selv om kjæresten din har hatt sex med flere enn deg er han ikke nødvendigvis mer erfaren og god i senga. En lite kreativ sengepartner trenger ikke å bli veldig mye mer spennende av å ha hatt sex med mange. Det kan jo ha vært den samme standardsexen hver gang.

Min erfaring er at jeg har fått mer erfaring av å være sammen med en fast partner over tid. Det er ikke så skummelt å sprenge noen grenser sammen med kjæresten som det er med en helt fremmed. Sånn har det vært for meg, men for mange er det helt omvendt.

En som er god i senga har gjerne en leken og nysgjerrig 'sexpersonlighet'. Han trenger ikke å ha bred erfaring hva sengepartnere gjelder eller ha et enormt sexbehov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurojenta

Jeg skjønner at dette kan være frustrerende, for det er viktig å både kunne gi og ta for at det skal fungere optimalt. Men samtidig er det viktig at han ikke presses til noe han ikke synes er komfortabelt også, det antar jeg at du heller ikke ønsker. Hvis han har hatt en veldig uheldig opplevelse er det kanskje ikke så rart at han må bruke litt tid for å komme over det og kunne klare å nyte det?

Jeg vet ikke om jeg har noen konkrete råd til deg, annet enn å prøve å snakke med han igjen. Jeg forstår at du synes det er kjedelig å bare gi og gi uten å få noe skikkelig tilbake. Håper du får noen andre gode råd her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingemanns kjære

Ja, det er vel bare sånn :(

Men det som er så rart at det er helt motsatt av hva jeg hadde forventet da vi ble sammen. Han har vært sammen med mange andre damer tidligere, noen faste forhold, mye tilfeldig sex (noe jeg vet uten at han har fortalt meg det - bor på en liten plass). Trodde derfor at han skulle være veldig aktiv og kreativ i senga.

Jeg derimot, han kun hatt sex med min forrige samboer (ble sammen da vi var ganske unge) og er ikke så seksuelt erfaren i kvantum, he he.

Men virker ikke som om dette spiller noen rolle???

Mange partnere er ingen garanti på god sex.

Det finnes dem som er fornøyd med å bare ligge der. Og det er de fornøyd med når det gjelder alle de er sammen med.

Pluss at kanskje hans manglend lyst til å gi oralsex har vært med på at det ikke har blitt mer blant andre også.

Når det gjelder det at han ikke vil gi, så gjelder vel kommunikasjon her også, som i alle andre deler av forholdet.

Har han absolutt ikke lyst å gi, så er det ikke noe du kan gjøre med det og du må ta et valg. Enten innfinne deg med at du mest sannsynlig må leve uten om du fortsetter sammen med ham, eller så må du finne ut om den biten er så viktig for deg at du kanskje vil snu ryggen til....

Men har dere en åpen dialog, kan dere jo prate sammen og prøve å komme frem til hvordan.

Som en nevnte, dusj sammen. Kanskje han til og med kan gå på kne for deg i dusjen.

I senga, snakk sammen. Lek. Kanskje leke en form for smakelek. :-) La han beskrive hvordan du smaker både her og der. Om han bare smaker forsiktig der nede, kan det hende han klarer å forandre minnene. Kanskje han neste gang tenker mer på din smak, enn sine tidligere dårlige erfaringer.

Se for deg en ting du kanskje kvier deg for... Prøv å finn ut hvordan du ville ønske å tilnærme deg den situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at det er så mye mer en å prate om det og kanskje høre om det vil hjelpe at han er med i dusjen og hjelper deg med vasken.

Så får han få lov til å styre dette som han vil, så kan han nærme seg litt av gangen og avslutte tidlig i første omgang.

Jeg husker jo første gangen jeg ville gjøre dette, jeg var veldig spent på hvordan jeg ville oppleve det første gangen og var redd for at jeg ikke klarte å gjøre det.

Men i dag er jeg en skikkelig slikkepott:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magenuss

Jeg tror ikke at det er så mye mer en å prate om det og kanskje høre om det vil hjelpe at han er med i dusjen og hjelper deg med vasken.

Så får han få lov til å styre dette som han vil, så kan han nærme seg litt av gangen og avslutte tidlig i første omgang.

Jeg husker jo første gangen jeg ville gjøre dette, jeg var veldig spent på hvordan jeg ville oppleve det første gangen og var redd for at jeg ikke klarte å gjøre det.

Men i dag er jeg en skikkelig slikkepott:-)

Jeg sier bare "ett slikk, og du er hekta"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"han forklarer at han har et så anspent forhold til det pga en tidligere opplevelse med vond lukt og smak"

Herregud, da - er han en unge eller en mann? Det er da ikke mulig å være så sart og pysete? Alle vi som har slikket fitte så mye som mulig opp gjennom livet har da en eller annen gang vært borti noe som ikke var så bra hva smak og/eller lukt angår - uten at det gjør at vi ikke tør å smake en annen gang? Nei, maken til kraumete pysemann. Det må være ærligere å si at man rett og slett ikke liker det, så får du finne ut hvor viktig dette er for deg. Jeg hadde ihvertfall følt meg som en idiot hvis en kvinne sugde meg og tok ladningen i munnen, og jeg IKKE fikk gjort tilsvarende med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle droppe helt å ta initativ på en stund, hverken til oralsex eller samleie, ikke ta på ham osv. Da ville han vel etter en stund bli tvunget til å ta litt på deg for å få igang noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...