Gå til innhold

Ferrero Rocher


adelie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mariaflyfly

    11

  • hidi, the scorpion

    6

  • Sofline

    3

  • pekkaline

    3

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Nope. Ikke i nærheten!

(Mozartkuler pisser jo på Ferrero Rocher!)

;)

''(Mozartkuler pisser jo på Ferrero Rocher!)''

Og hvem har i dag pisset på ditt humør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hvem har sagt at jeg er i dårlig humør?

Du vet det ikke engang selv... Ja, det forklarer mye.

Enten banner du som en gammel sjøulk i dine innlegg eller du beskylder folk for å være fulle og noen ganger bare pisser du på andres smak...

De gangene innlegg har fått smilefjes fra deg, er når de svarer noe ala din egen smak ;(

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg også tenkte på Ferrero Rocher da jeg svarte i en annen tråd at jeg ikke liker Mozart-kuler....

Når jeg tenker meg om, er jeg neimen ikke sikker på om jeg har _smakt_ Mozart-kuler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet det ikke engang selv... Ja, det forklarer mye.

Enten banner du som en gammel sjøulk i dine innlegg eller du beskylder folk for å være fulle og noen ganger bare pisser du på andres smak...

De gangene innlegg har fått smilefjes fra deg, er når de svarer noe ala din egen smak ;(

Stå på!

Har du en personlig vendetta gående mot flyfly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Ikke i nærheten!

(Mozartkuler pisser jo på Ferrero Rocher!)

;)

Nei nei nei - Ferrero Rocher ruler!! Ååå, nå ble jeg veldig fjortis, merker jeg:-) Huff, nå er det kvelden, hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Har du en personlig vendetta gående mot flyfly?

Bare litt...

Var det så innlysende? Da skulle du lest hennes svar til meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet det ikke engang selv... Ja, det forklarer mye.

Enten banner du som en gammel sjøulk i dine innlegg eller du beskylder folk for å være fulle og noen ganger bare pisser du på andres smak...

De gangene innlegg har fått smilefjes fra deg, er når de svarer noe ala din egen smak ;(

Stå på!

Jeg banner som en gammel sjøulk, ja. Noen ganger her, og ganske ofte i RL. So?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare litt...

Var det så innlysende? Da skulle du lest hennes svar til meg....

De svara du sikter til har vært så berettiga at du aner det ikke sjøl, hidi. Problemet er bare at det kreves et snev av selvinnsikt for å forstå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

De svara du sikter til har vært så berettiga at du aner det ikke sjøl, hidi. Problemet er bare at det kreves et snev av selvinnsikt for å forstå det.

Jeg har prøvd å svare normalt på dine innlegg, alt jeg har fått tilbake er dritt!

Har skjønt at uansett hva jeg svarer så blir det oppfattet "på din måte" Vel, det er ditt problem, ikke mitt, så hva du enn velger å svare meg, så skal jeg svare høflig.

Har du det bra, mariaflyfly?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

De svara du sikter til har vært så berettiga at du aner det ikke sjøl, hidi. Problemet er bare at det kreves et snev av selvinnsikt for å forstå det.

Sjølinnsikt er en ting og empati en annen.

Forventet ikke at du vet hva sistnevnte er, så du må gjerne be om forklaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å svare normalt på dine innlegg, alt jeg har fått tilbake er dritt!

Har skjønt at uansett hva jeg svarer så blir det oppfattet "på din måte" Vel, det er ditt problem, ikke mitt, så hva du enn velger å svare meg, så skal jeg svare høflig.

Har du det bra, mariaflyfly?.

Du er jo bare helt fjern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Ikke i nærheten!

(Mozartkuler pisser jo på Ferrero Rocher!)

;)

Hm, nå kom jeg på at det er skikkelig lenge siden jeg har smakt mozartkuler. Er det mer nøtter i dem enn det er i Ferrero Rocher, eller åssen er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Du er jo bare helt fjern.

Og du er ikke fjern?

Siste gangen jeg bryr meg om en liten fjert som deg, uansett om Dorthe og andre går god for deg!

I mine øyner er du mindre enn en fjert, selv om den lukter helt forferdelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, nå kom jeg på at det er skikkelig lenge siden jeg har smakt mozartkuler. Er det mer nøtter i dem enn det er i Ferrero Rocher, eller åssen er det?

Ække nøtter i Mozartkuler, men sjokolade, marsipan og nougat. *fysen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...