Gå til innhold

Hva med juletreet da?


pekkaline

Anbefalte innlegg

Ser at vi som har ekte trær altså drar med inn ca 20.000 småkryp! Æsj. De viste det på nyhetene nå........

Trøsten var at det er verre i sengene våre Hah! jadda

Jeg kommer nok til å ha tre uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Treet skal inn i stua, uansett hvor mange innbyggere det har:-) Juletre skal være ekte, etter min smak.

Enig, det lukter skikkelig godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja - treet må være ekte! Det vi har hjemme i alle fall. Svigermor har kunstig :-(

Vi skal reise bort lørdag eller søndag, så vi har ikke helt bestemt om vi skal ha tre eller ikke.

Småkryp jeg ikke ser, bryr jeg meg ingenting om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treet skal inn i stua, uansett hvor mange innbyggere det har:-) Juletre skal være ekte, etter min smak.

''Juletre skal være ekte, etter min smak.''

Helt enig.

Foretrekker 20000 småkryp fremfor èi hetterotte ihvertfall, dessuten skal småkrypa utigjen etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja - treet må være ekte! Det vi har hjemme i alle fall. Svigermor har kunstig :-(

Vi skal reise bort lørdag eller søndag, så vi har ikke helt bestemt om vi skal ha tre eller ikke.

Småkryp jeg ikke ser, bryr jeg meg ingenting om!

Blir det vestlandsjul på dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir det vestlandsjul på dere?

Jepp! Vi reiser oppover lørdag eller søndag. Satser på snørik jul, med noen turer i slalåmbakken for hele familien, og tur på stølen :-) Og litt langrenn :-)

I fjor var det ikke snø der til jul, og det var nedtur....

Har vært der 3 juler på rad nå, tror jeg. Svigerfar er syk, har kols, og er på sykehjem. Koselig for ham at vi kommer dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Vi reiser oppover lørdag eller søndag. Satser på snørik jul, med noen turer i slalåmbakken for hele familien, og tur på stølen :-) Og litt langrenn :-)

I fjor var det ikke snø der til jul, og det var nedtur....

Har vært der 3 juler på rad nå, tror jeg. Svigerfar er syk, har kols, og er på sykehjem. Koselig for ham at vi kommer dit.

Stakkars svigerfar! Han blir nok glad når dere kommer :) Håper dere får snø også. Det snødde litt i kveld kunne 13åringen min meddele når han kom hjem :) Det er rart hva den første snøen har å si. Bare noen fnugg.

Det blir lang juleferie for dere da, koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars svigerfar! Han blir nok glad når dere kommer :) Håper dere får snø også. Det snødde litt i kveld kunne 13åringen min meddele når han kom hjem :) Det er rart hva den første snøen har å si. Bare noen fnugg.

Det blir lang juleferie for dere da, koselig.

Ja - sjefen min proklamerte at vi stenger kontoret i hele romjula. Ingen protester fra oss ansatte :-)

Og skole og bhg har planleggingsdag 2. januar, så da blir det ferie for min del fra 20. desember t.o.m. 2. januar :-)

Hvordan går det med din jobb da? leste for noen uker siden at det hadde blitt noe krøll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - sjefen min proklamerte at vi stenger kontoret i hele romjula. Ingen protester fra oss ansatte :-)

Og skole og bhg har planleggingsdag 2. januar, så da blir det ferie for min del fra 20. desember t.o.m. 2. januar :-)

Hvordan går det med din jobb da? leste for noen uker siden at det hadde blitt noe krøll?

Min jobb ja, jo det ble til at jeg avsluttet det arbeidsforholdet, det var best for begge parter. Så nå er det kun i kristiansand sentrum jeg jobber (litt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jobb ja, jo det ble til at jeg avsluttet det arbeidsforholdet, det var best for begge parter. Så nå er det kun i kristiansand sentrum jeg jobber (litt).

OK. Trives du der da?

Da blir det ikke mer kjøring forbi her....?

Vi fikk jo aldri til det treffet.... DU skulle jo komme innom her en fredag!

For noen uker siden kjørte jeg forbi der du bor. Er fremdeles litt usikker på hvilket hus som er ditt. Er det det grå like ved veien, eller er det det hvite som ligger litt bak, men høyere oppe?

Eller et helt annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Trives du der da?

Da blir det ikke mer kjøring forbi her....?

Vi fikk jo aldri til det treffet.... DU skulle jo komme innom her en fredag!

For noen uker siden kjørte jeg forbi der du bor. Er fremdeles litt usikker på hvilket hus som er ditt. Er det det grå like ved veien, eller er det det hvite som ligger litt bak, men høyere oppe?

Eller et helt annet?

''det hvite som ligger litt bak, men høyere oppe?''

Ja det er det. Om du kjører forbi nå så ser du min mann har fått dilla på utebelysning i år. Kjære all verden.... Men jeg må bare flire..

Det ser ikke ut til å bli flere turer den veien foreløpig i allefall, men jeg har fremdeles lyst til å hilse på deg :) Vi får prøve utpå nyåret kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''det hvite som ligger litt bak, men høyere oppe?''

Ja det er det. Om du kjører forbi nå så ser du min mann har fått dilla på utebelysning i år. Kjære all verden.... Men jeg må bare flire..

Det ser ikke ut til å bli flere turer den veien foreløpig i allefall, men jeg har fremdeles lyst til å hilse på deg :) Vi får prøve utpå nyåret kanskje?

Hadde vært veldig koselig å treffe deg :-) Vi får prøve på det etter jul. Jeg jobber jo i byen - vi kunne jo ha treftes på en kafé også :-)

Skal ikke østover noe før jul - men skal ha to turer i januar, tror jeg - bruker en lege i Arendal til jentene mine, skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært veldig koselig å treffe deg :-) Vi får prøve på det etter jul. Jeg jobber jo i byen - vi kunne jo ha treftes på en kafé også :-)

Skal ikke østover noe før jul - men skal ha to turer i januar, tror jeg - bruker en lege i Arendal til jentene mine, skjønner du.

Man kjører (man hehe) gjerne langt til god lege ja. Tipper etternavnet begynner på Ø. :)

Jo men da prøver vi treff over jul en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast-treet vårt har ligget i garasjen i halvannet år, så jeg lurer jaggu på om ikke det er et og annet småkryp der og....

Finnes det ikke noe å spraye på da tro? Så får vi vel drept litt ozon i samme slengen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast-treet vårt har ligget i garasjen i halvannet år, så jeg lurer jaggu på om ikke det er et og annet småkryp der og....

Finnes det ikke noe å spraye på da tro? Så får vi vel drept litt ozon i samme slengen. ;)

De sier at hårspray skal være ok for å få nålene til å henge lengre. Tipper at småkrypene ikke liker spray noe særlig heller... Men det finnes kanskje andre ting so mer beregnet å spraye på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjører (man hehe) gjerne langt til god lege ja. Tipper etternavnet begynner på Ø. :)

Jo men da prøver vi treff over jul en gang :)

Hmmmmm - nei - etternavnet begynner på S - fornavnet på H. Holder til på Stoa.

Har fått veldig tillit til ham. Men det er jo litt tungvint å kjøre såpass langt. Finnes sikkert gode leger her også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm - nei - etternavnet begynner på S - fornavnet på H. Holder til på Stoa.

Har fått veldig tillit til ham. Men det er jo litt tungvint å kjøre såpass langt. Finnes sikkert gode leger her også....

I Rona har mannen min en lege som jeg såvidt har hilst på. Han er utrolig nøye, og forklarer hva han gjør og hvorfor. Har humor også :) Men det er noe med det å bytte lege... Du får med kopi av journalen om du vil bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Rona har mannen min en lege som jeg såvidt har hilst på. Han er utrolig nøye, og forklarer hva han gjør og hvorfor. Har humor også :) Men det er noe med det å bytte lege... Du får med kopi av journalen om du vil bytte.

Er det noen lege der da?

har jeg aldri sett?

Han vi bruker i Arendal er barnelege, og spesielasit på astma og allergi. begge jentene har refluks-problemer, og jeg har fått veldig tillit til ham.... Når det er kontroll hver 2. eller 3. måned, så går det jo md en tur til Arendal....

Mannen min har faktisk pendlet til Grimstad i ti år......

Er ellers veldgi fornøyd med fastlegen - som holder til mellom broa og oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...