Gå til innhold

Snøsurfebrett


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at sånn snøsurfebrett hadde vært topp å få for gutten vår på 8,5, og nevnte det for min mor.

Så sier mannen min at de er livsfarlige, at en ikke har styring i det hele tatt, at det går svinaktig fort og er farlig.

Er det så galt da?

Han hadde egentlig trengt noe å ake på - akebrettene er blitt for små....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er kule, men fullstendig uten kontroll. Bør kun brukes med hjelm, og på en totalt oversiktlig plass.

Hva med en rattkjelke, den store med plass til to personer, fra Stiga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det har jeg også hørt, så kanskje tryggest å holde seg unna. Det er så lett for at brettet skifter retning mens det har stor hastighet.

Sønnen min ønsker seg snowracer, så det skal han få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197501026' post='3749174]

De er kule, men fullstendig uten kontroll. Bør kun brukes med hjelm, og på en totalt oversiktlig plass.

Hva med en rattkjelke, den store med plass til to personer, fra Stiga?

Du snakker vel om snowracer her, ikke rattkjelke? Rattkjelker er av tre med ordentlig ratt, sånne som vi brukte da vi var barn. I dag finnes bare slik at plast og metall, det er ikke ordentlige rattkjelker. *Nostalgisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker vel om snowracer her, ikke rattkjelke? Rattkjelker er av tre med ordentlig ratt, sånne som vi brukte da vi var barn. I dag finnes bare slik at plast og metall, det er ikke ordentlige rattkjelker. *Nostalgisk*

Rattkjelke er vel det norske ordet for snowracer? Rattkjelke i tre, sier vi om ditt nostalgiske minne ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...