Gå til innhold

God dag :-)


Jølsen

Anbefalte innlegg

Heihei!

Jeg glemte å ønske dere god morgen i morges, så jeg benytter anledningen til å ønske dere en fortreffelig ettermiddag fylt med masse glede.

Nå har jeg lunsj, så jeg sitter her og tar meg en pust i bakken fra alt maset. I matpakka har jeg fem lussekatter som jeg tok med meg fra kjøleskapet til barnehagen som har filial ved siden av her. De har nok lussekatter fra før av de. Nam nam!

Kos dere masse da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skulle hatt deg en jobb, så kan du ta lunsj også. Det er vel det du egentlig ønsker, å ha et vanlig liv?

Du burde bruke tiden din på å søke jobber og slutte med det tullet du driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mange barn Jølsen? Har ikke hørt om dem ennå... ;-) Er du gift/samboer også?

H*n har minst atten barn og en håndfull koner og ektemenn kan jeg tenke meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle hatt deg en jobb, så kan du ta lunsj også. Det er vel det du egentlig ønsker, å ha et vanlig liv?

Du burde bruke tiden din på å søke jobber og slutte med det tullet du driver med.

Jeg ler av deg. Du er altså så dum.

Jeg har en jobb jeg, og vel så det. Har som sagt egen bedrift, så vet du det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...