Gå til innhold

sko til dress


pekkaline

Anbefalte innlegg

Min trettenåring skal på julbord i morgen. Jeg har helt glemt å tenke på sko, så det må jeg ordne i morgen.

Går de med fine joggesko til dresser eller husker jeg feil? Ser muligheten for at skoene kan bli brukt bare en gang eller to om jeg kjøper svarte pensko.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville nok ikke slått til med hvite joggesko..Men kanskje visst de var sorte?...

Folk kan jo gå med alt i dag!! :0)

De er jo unge så da går det kanskje med mørke fritidssko... Ville bare høre litt rundt her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billige pensko pleier de å ha på Økonomisko og på Obs.

Ja de kan ha noen billige, men jeg velger å legge pengene i sko han vil bruke mere i ettertid dersom det tillates i disse dager å bruke fritidssko. Jeg ville bare høre litt med dere allvitere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Så lenge det er jeg som kjøper klær og sko her, så må poden finne seg i å gå med pensko til dress. Eurosko pleier å ha rimelige sko. Jeg tror jeg betalte ca 150 kr sist gang jeg kjøpte pensko til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er jeg som kjøper klær og sko her, så må poden finne seg i å gå med pensko til dress. Eurosko pleier å ha rimelige sko. Jeg tror jeg betalte ca 150 kr sist gang jeg kjøpte pensko til han.

Jøss det var da billig! Til eorosko å være....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo unge så da går det kanskje med mørke fritidssko... Ville bare høre litt rundt her :)

Det er jeg helt enig i !!

Om du kjøper nye passer han dem garenter ikke til neste år.Er jo litt bort kastet for en kveld..

Så lenge det ikke er mer enn et julebord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går selvfølgelig helt fint med mørke, pene fritidsko til dress.

Sjøl har eg gått med smoking og tøfler (hadde glemt finsko).

Tøffel ja..jasså du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silver Fairy

Er det julebord sammen med andre trettenåringer så kan han godt være litt kul med joggesko. Bare pass på å lag det litt smårufsete ellers også, så holder han stilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har fine dressko på Økonomisko faktisk. Synes mange av disse skoene er like fine som i andre butikker. I fjor husker jeg Økonomiskos dresssko var noe trange, men de er mye bedre i år. Tror jeg betalte 299 for et par kjempefine sorte lakksko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...