Gå til innhold

Hvor er alle i kveld?


cathlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cathlin

    23

  • Orio

    21

  • pekkaline

    1

Mest aktive i denne tråden

Satt akkurat og lurte på det samme. Hva er det for noe spennende som skjer i kveld?

Det kan ikke være at Norge har kommet til finalen i håndball-vm, finaler pleier da å være på søndager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt akkurat og lurte på det samme. Hva er det for noe spennende som skjer i kveld?

Det kan ikke være at Norge har kommet til finalen i håndball-vm, finaler pleier da å være på søndager.

Håndball er så utrolig kjedelig. Generelt sett ballspill er ufattelig kjedelig, altså. Det er så skrafse skrufsette kjedelig at jeg tror ikke jeg vet om noe som er så dølt som det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får hive deg inn i "potetmos" debatten. :)

Den ja, at jeg ikke har gjort det for lenge siden. Finnes det noe mer spennende å diskutere enn potetmos?

Jeg har bare ett syn på saken: kast posene i søpla, det er uspiselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isflaket

Den ja, at jeg ikke har gjort det for lenge siden. Finnes det noe mer spennende å diskutere enn potetmos?

Jeg har bare ett syn på saken: kast posene i søpla, det er uspiselig.

Her snakker vi hjemmelaget vettu;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ja, at jeg ikke har gjort det for lenge siden. Finnes det noe mer spennende å diskutere enn potetmos?

Jeg har bare ett syn på saken: kast posene i søpla, det er uspiselig.

''Finnes det noe mer spennende å diskutere enn potetmos?''

Tjaa, det skal jo noe til det da, det måtte isåfall være en heftig Pizza Grandiosa debatt som kunne toppe det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isflaket

''Finnes det noe mer spennende å diskutere enn potetmos?''

Tjaa, det skal jo noe til det da, det måtte isåfall være en heftig Pizza Grandiosa debatt som kunne toppe det!

Eller sluken på badet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndball er så utrolig kjedelig. Generelt sett ballspill er ufattelig kjedelig, altså. Det er så skrafse skrufsette kjedelig at jeg tror ikke jeg vet om noe som er så dølt som det...

Jeg vet om en ting som er enda verre; familieselskap under fotball-vm (eller em) når Norge er med. Det eneste som snakkes om er fotball, var den straffen riktig, skulle han sendt ballen dit eller dit blablabla. Analyser etter kampen, altså, gjerne et par uker etterpå. Og jeg kan jo ikke akkurat finne frem en bok og sette meg til å lese midt i selskapet heller. Det er visst ikke så veldig høflig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ja, at jeg ikke har gjort det for lenge siden. Finnes det noe mer spennende å diskutere enn potetmos?

Jeg har bare ett syn på saken: kast posene i søpla, det er uspiselig.

Vi kan diskutere rimord, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Finnes det noe mer spennende å diskutere enn potetmos?''

Tjaa, det skal jo noe til det da, det måtte isåfall være en heftig Pizza Grandiosa debatt som kunne toppe det!

Grandiosa er godt, men jeg lager det aldri selv. Får den ikke til ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbærpaien

En hvit pus, et stearinlys og alias på tv :-) Fine saker.

Kjøpt pilatesball på apoteket, veldig fin å sitte på og trene samtidig som man ser på tv! ;-) Billig også.

:-)

Rastløs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...