Gå til innhold

Droppe julebordet?


Gjest har migrene

Anbefalte innlegg

Gjest har migrene

I helgen skjer det noen ting som jeg egentlig skal være med på.

Nå kjenner jeg at migrenen slipper taket etter at jeg tok en tablett tidligere i kveld. Det tok sin tid, så jeg håper ikke det kommer tilbake i morgen. Jeg tok også tablett i går, så jeg kan ikke ta flere denne uken her.

I morgen skulle jeg gjøre noe med en i familien, men da må jeg ta buss og jeg vet ikke om jeg orker. Før det skal jeg til en venninne, men jeg vet ikke om jeg orker det heller. Lørdag er det julebord, og det er et godt stykke herfra (to busser eller en lang kjøretur).

Av erfaring vet jeg at mange avtaler ofte gir migrene. Jeg stresser og bekymrer meg.

Skal jeg droppe disse tingene?

Det er også to ting jeg skal med ungene på lørdag, og det vil jeg gjerne få gjort.

*trist og lei*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen vits i å presse seg selv..Gjør som du føler for!

Du er sikkert ikke godt selskap likevel,visst du egentlig ønsker deg hjem under dyna!! ;0)

Det er hvertfall ikke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har migrene

Ingen vits i å presse seg selv..Gjør som du føler for!

Du er sikkert ikke godt selskap likevel,visst du egentlig ønsker deg hjem under dyna!! ;0)

Det er hvertfall ikke jeg..

Jeg har avlyst så mange ganger.... Julebordet koster ikke så mye å avlyse, og det med venninnen går greit. (Selv om hun nok blir skuffet.) Men det er så vondt å avlyse for familien.

Men er jeg sliten så er jeg sliten.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har avlyst så mange ganger.... Julebordet koster ikke så mye å avlyse, og det med venninnen går greit. (Selv om hun nok blir skuffet.) Men det er så vondt å avlyse for familien.

Men er jeg sliten så er jeg sliten.

:(

Av og til må man la seg selv gå først!! :0)

Nå er det snart jul også,og da må man lade opp litt også!

Ellers kan man jo risikere å kolapse helt i disse dager...

Hvertfall sånn som mange stresser..

Plei deg selv du!! ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...