Gå til innhold

Vektere


Gjest Uprofesjonell oppførsel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

De fleste oppegående mennesker vet at både securitas, vektere og dørvakter, har lav selvfølelse!

Ingenting føles bedre i slike øyne enn litt makt! Som jo er hva dere ønsker å ha!

Litt er bedre enn ingenting! wannabepolice.

Noe verre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uprofesjonell oppførsel

De fleste oppegående mennesker vet at både securitas, vektere og dørvakter, har lav selvfølelse!

Ingenting føles bedre i slike øyne enn litt makt! Som jo er hva dere ønsker å ha!

Litt er bedre enn ingenting! wannabepolice.

Noe verre?

Jeg er ikke vekter selv, men jeg har en jobb hvor jeg ofte kommer i kontakt med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste oppegående mennesker vet at både securitas, vektere og dørvakter, har lav selvfølelse!

Ingenting føles bedre i slike øyne enn litt makt! Som jo er hva dere ønsker å ha!

Litt er bedre enn ingenting! wannabepolice.

Noe verre?

Du må ha mensen eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

De fleste oppegående mennesker vet at både securitas, vektere og dørvakter, har lav selvfølelse!

Ingenting føles bedre i slike øyne enn litt makt! Som jo er hva dere ønsker å ha!

Litt er bedre enn ingenting! wannabepolice.

Noe verre?

Jeg kan være tilbøyelig til å være enig ang. dørvakter, og enkelte vektere i sentrum - men det er mange vektere som jobber i resepsjoner f.eks, og jeg opplever ikke dem slik i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fordommens år

De fleste oppegående mennesker vet at både securitas, vektere og dørvakter, har lav selvfølelse!

Ingenting føles bedre i slike øyne enn litt makt! Som jo er hva dere ønsker å ha!

Litt er bedre enn ingenting! wannabepolice.

Noe verre?

Er det flere yrkesgrupper du har fordommer mot, eller er det bare advokater og vektere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

De fleste oppegående mennesker vet at både securitas, vektere og dørvakter, har lav selvfølelse!

Ingenting føles bedre i slike øyne enn litt makt! Som jo er hva dere ønsker å ha!

Litt er bedre enn ingenting! wannabepolice.

Noe verre?

''De fleste oppegående mennesker vet at både securitas, vektere og dørvakter, har lav selvfølelse!''

Skjær nå ikke alle over en kam da. Jeg kjenner mange dørvakter, deriblandt min samboer, de har ikke lav selvfølelse.

Flere av mine venner jobber som securitas og vektere, de er oppegående vanlige hyggelige mennesker.

Klart finnes det råtne tomater, det finnes over alt, men den uttalelsen din var veldig bombastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke bare noe jeg tar ut av lufta

Det er ingen stor hemmelig det er mye DRITT i disse miljøene, som vektere, dørvakter osv osv.

Av en eller annen grunn ser det ut som usikre wannabees trekker til slike jobber og viser sin "makt" så ofte de bare klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1197715217' post='3751423]

''De fleste oppegående mennesker vet at både securitas, vektere og dørvakter, har lav selvfølelse!''

Skjær nå ikke alle over en kam da. Jeg kjenner mange dørvakter, deriblandt min samboer, de har ikke lav selvfølelse.

Flere av mine venner jobber som securitas og vektere, de er oppegående vanlige hyggelige mennesker.

Klart finnes det råtne tomater, det finnes over alt, men den uttalelsen din var veldig bombastisk.

Jeg hadde vært dypt flau om min kjæreste var dørvakt, basert på mine erfaringer av dørvakter oppigjennom. Også av hva vi har snakket om som venneflokk "om de".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg hadde vært dypt flau om min kjæreste var dørvakt, basert på mine erfaringer av dørvakter oppigjennom. Også av hva vi har snakket om som venneflokk "om de".

Jeg har ingen som helst grunn til å være flau over at han er dørvakt, ikke i det hele tatt.

Jeg har også møtt på noen ekspemplarer av dårlige vakter, men jeg har da også møtt dårlige eksemplarer av butikkbetjening, sekretærer osv osv.

At det er mange som er "tøff i trynet" er det nok, men du kan ikke si at du hadde vært flau over min sambo, for hadde du kjent han og sett han på jobb, hadde du ikke tenkt tanken en gang.

Her jeg bor er det tett siling av dørvakter, og det er bare dem som oppfører seg OK, som får jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1197720772' post='3751470]

Jeg har ingen som helst grunn til å være flau over at han er dørvakt, ikke i det hele tatt.

Jeg har også møtt på noen ekspemplarer av dårlige vakter, men jeg har da også møtt dårlige eksemplarer av butikkbetjening, sekretærer osv osv.

At det er mange som er "tøff i trynet" er det nok, men du kan ikke si at du hadde vært flau over min sambo, for hadde du kjent han og sett han på jobb, hadde du ikke tenkt tanken en gang.

Her jeg bor er det tett siling av dørvakter, og det er bare dem som oppfører seg OK, som får jobbe.

''Jeg har også møtt på noen ekspemplarer av dårlige vakter, men jeg har da også møtt dårlige eksemplarer av butikkbetjening, sekretærer osv osv.''

Den der holder ikke, innen yrket dørvakter har det vært MYE rart i alle år, f.eks har det vært stort gjennomtrekk av kriminelle/ekskriminelle.

Hvis du har tatt på deg jobben for å renvaske det yrket så lykke til, for man skal være bra naiv/nedrulla om man seriøst tror det kan sammenlignes med ekspeditører i en butikk.

Jeg bor forresten i Oslo og ser ofte "kjente personer" vokte dørene. Altså kjente med dårlig fortegn.

Tror vi skal snu på det og si det finnes noen gode *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

''Jeg har også møtt på noen ekspemplarer av dårlige vakter, men jeg har da også møtt dårlige eksemplarer av butikkbetjening, sekretærer osv osv.''

Den der holder ikke, innen yrket dørvakter har det vært MYE rart i alle år, f.eks har det vært stort gjennomtrekk av kriminelle/ekskriminelle.

Hvis du har tatt på deg jobben for å renvaske det yrket så lykke til, for man skal være bra naiv/nedrulla om man seriøst tror det kan sammenlignes med ekspeditører i en butikk.

Jeg bor forresten i Oslo og ser ofte "kjente personer" vokte dørene. Altså kjente med dårlig fortegn.

Tror vi skal snu på det og si det finnes noen gode *lol*

Jeg skal ikke renvaske noe som helst. Men du sier at jeg bør være flau over han? Flau over en flott familiemann, en flott kjæreste.

Klart er det mye dårlig, men som en liten motvekt så sier jeg at her jeg bor, er det nå fokus på det, for å snu trenden, og være nøye på hvem som blir ansatt. Samme med vekterene, hvem som helst får ikke jobb her.

Jeg synes bare at dere ikke kan bombastisk si at alle er dårlige? Mange ja, men ikke alle. Det er faktisk noen som tar jobben sin alvorlig og trives med å gjøre en god jobb. De blir jo helt matt når de blir forhåndsdømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1197724220' post='3751496]

Jeg skal ikke renvaske noe som helst. Men du sier at jeg bør være flau over han? Flau over en flott familiemann, en flott kjæreste.

Klart er det mye dårlig, men som en liten motvekt så sier jeg at her jeg bor, er det nå fokus på det, for å snu trenden, og være nøye på hvem som blir ansatt. Samme med vekterene, hvem som helst får ikke jobb her.

Jeg synes bare at dere ikke kan bombastisk si at alle er dårlige? Mange ja, men ikke alle. Det er faktisk noen som tar jobben sin alvorlig og trives med å gjøre en god jobb. De blir jo helt matt når de blir forhåndsdømt.

Var ikke det jeg sa, nå forstår jeg hvorfor du ikke klarer å se rett, du ble fornærmet over noe jeg ikke skrev.

Jeg kjenner selvsagt ikke din mann og jeg tror deg når du sier han er seriøs og en flott fyr, men yrket generelt er gjennomsyret av skit og det har det alltid vært, det er ikke noe stor hemmelighet det altså, og derfor ville JEG vert flau om min kjæreste var dørvakt.

Det var jo fint at akkurat den plassen du bor så er alle seriøse da, det var beleilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Var ikke det jeg sa, nå forstår jeg hvorfor du ikke klarer å se rett, du ble fornærmet over noe jeg ikke skrev.

Jeg kjenner selvsagt ikke din mann og jeg tror deg når du sier han er seriøs og en flott fyr, men yrket generelt er gjennomsyret av skit og det har det alltid vært, det er ikke noe stor hemmelighet det altså, og derfor ville JEG vert flau om min kjæreste var dørvakt.

Det var jo fint at akkurat den plassen du bor så er alle seriøse da, det var beleilig.

''Det var jo fint at akkurat den plassen du bor så er alle seriøse da, det var beleilig.''

Hva mente du med at det var beleilig?

Jeg er ikke fornærmet, jeg ville bare komme med en motvekt til at hele miljøet var gjennomsyret dårlig. Og i tillegg si at jeg har ikke noe å være flau over.

Muligens han er flau over meg når han er på jobb og jeg ute ;o)

Jeg skal ikke mase mer om dette jeg, jeg sier jo at jeg vet at det er mye grums, det er også flotte mennesker som gjør en god jobb. De er nok ikke så synlige. Mye ligger jo på arbeidsgiver også, om de vil ha seriøse vakter eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...