Gå til innhold

Er det en reaksjon på hund?

Anbefalte innlegg

Gjest aner det verste nå
Skrevet

For snart 1 uke siden fikk vi hund, og minstemann i huset har fått seg noen hundevasker og koser og i dag så jeg at han er helt rød og hoven der han har blitt slikket på, og han gnir og gnir i øynene.

Vær så snill og si at dette er noe annet enn hundeallergi...

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im
Skrevet

Kjære deg

Det er umulig å si noe sikkert om dette er en reaksjon på hunden - det ville nok være lurt å få ham undersøkt av lege.

I mellomtiden - ikke la hunden slikke ham. Hvor gammel er forresten minstemann?

Gjest Trist mamma som fortsatt aner det verste
Skrevet

Kjære deg

Det er umulig å si noe sikkert om dette er en reaksjon på hunden - det ville nok være lurt å få ham undersøkt av lege.

I mellomtiden - ikke la hunden slikke ham. Hvor gammel er forresten minstemann?

Minstemann er bare 1 år. Jeg har hørt at allergitester ikke slår ut sikkert på så små barn, men at man bør vente til de er rundt 2-3 år. Stemmer det?

Og stemmer det at allergitester kan skille på hunderaser og katter? Jeg har trodd at det enten gir utslag på pelsdyr eller ikke liksom.

Takknemmelig for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...