Gjest aner det verste nå Skrevet 11. juni 2001 Skrevet 11. juni 2001 For snart 1 uke siden fikk vi hund, og minstemann i huset har fått seg noen hundevasker og koser og i dag så jeg at han er helt rød og hoven der han har blitt slikket på, og han gnir og gnir i øynene. Vær så snill og si at dette er noe annet enn hundeallergi... 0 Siter
Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im Skrevet 11. juni 2001 Skrevet 11. juni 2001 Kjære deg Det er umulig å si noe sikkert om dette er en reaksjon på hunden - det ville nok være lurt å få ham undersøkt av lege. I mellomtiden - ikke la hunden slikke ham. Hvor gammel er forresten minstemann? 0 Siter
Gjest Trist mamma som fortsatt aner det verste Skrevet 13. juni 2001 Skrevet 13. juni 2001 Kjære deg Det er umulig å si noe sikkert om dette er en reaksjon på hunden - det ville nok være lurt å få ham undersøkt av lege. I mellomtiden - ikke la hunden slikke ham. Hvor gammel er forresten minstemann? Minstemann er bare 1 år. Jeg har hørt at allergitester ikke slår ut sikkert på så små barn, men at man bør vente til de er rundt 2-3 år. Stemmer det? Og stemmer det at allergitester kan skille på hunderaser og katter? Jeg har trodd at det enten gir utslag på pelsdyr eller ikke liksom. Takknemmelig for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.