Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

''julesang-trekkspill-festival''

...hahah...så det er -det- du kaller det nå? ;-)

*Fnis* Nåja, det er mange slags aktiviteter på "trekkspillfestival" vet du. ;o)

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

19

• Lillemus

12

• pekkaline

4

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Drikker hva som helst på denne sorgens aften. *Hulker*

Jeg og - *valser rundt i stua med flaska i hånda mens jeg innimellom stopper opp og stanger hodet mot veggen*

Skrevet

Ok:) Det ante meg at Kim Rune ville ryke ut. Jeg tror ikke han har draget på de yngste. De stemmer på Bjørn Rune, og kvinner mellom 25 og 50 stemmer på klyse-Glenn.

Hvorfor er Glenn ei klyse? Jeg hører ikke hva han sier, så jeg trenger litt info ;)

Skrevet

Ok:) Det ante meg at Kim Rune ville ryke ut. Jeg tror ikke han har draget på de yngste. De stemmer på Bjørn Rune, og kvinner mellom 25 og 50 stemmer på klyse-Glenn.

Egentlig lurer jeg litt på om kanskje han har draget i andre retninger... og det er vel ikke nok av sånne som stemmer da ...

Skrevet

Jeg er ikke helt der ennå at jeg kan gratulere deg og andre som gleder seg over at de fikk det reaultatet de ønsket. Gi meg tid!...

Kjenner du han personlig? Eller liker du han bare _så_ godt?

Skrevet

Jeg og - *valser rundt i stua med flaska i hånda mens jeg innimellom stopper opp og stanger hodet mot veggen*

*Velter seg ned på sofaen, tømmer innpå og ser tomt i taket*

Annonse

Skrevet

Hvorfor er Glenn ei klyse? Jeg hører ikke hva han sier, så jeg trenger litt info ;)

Du *ser* at han er en klyse, du trenger ikke høre det ;-)

Gjest Isflaket
Skrevet

Drikker hva som helst på denne sorgens aften. *Hulker*

Feirer med en jule-øl jeg da:-))

Skrevet

Egentlig lurer jeg litt på om kanskje han har draget i andre retninger... og det er vel ikke nok av sånne som stemmer da ...

Morsomt! Vi er visst litt uenig her Girasol.. he he.. Jeg tenker at KR har draget den "andre veien"..

Ja ja, smaken er som baken!

Skrevet

Du *ser* at han er en klyse, du trenger ikke høre det ;-)

Aha, da skal jeg sjekke ekstra godt neste gang jeg ser han. Følger ikke særlig godt med på Idol skjønner du;-)

Jeg håper selvsagt at Bjørn Johan vinner!!!

Skrevet

Vet ikke om han har draget andre veier, men tror han ihvertfall har _dragning_ den andre veien...;-) Derfor kommentaren om at kjerring neppe står på ønskelista...

Skrevet

*Velter seg ned på sofaen, tømmer innpå og ser tomt i taket*

He,he, jammen bra vi er flere i samme situasjon. Nå begynner jeg dessuten å bli sorgdrukkent lystig her...

Skrevet

Morsomt! Vi er visst litt uenig her Girasol.. he he.. Jeg tenker at KR har draget den "andre veien"..

Ja ja, smaken er som baken!

Er det ikke KR vi snakker om her, da?

Annonse

Skrevet

Fordi han ser slesk ut vel;)

Skrevet

Er det ikke KR vi snakker om her, da?

Nei, jeg tror det var snakk om det de kalte "Klyse-Glenn".. ?? hehe.. skjønner ikke hvorfor jeg gidder engasjere meg i denne diskusjonen, sitter her og forsvarer Glenn, men han er ingen superfavoritt egentlig, bare den beste av de 3 som var igjen idag.

Skrevet

Vet ikke om han har draget andre veier, men tror han ihvertfall har _dragning_ den andre veien...;-) Derfor kommentaren om at kjerring neppe står på ønskelista...

Ja, det var vel det jeg mente...

Skrevet

Ja, det var vel det jeg mente...

For ordens skyld så snakker jeg om Kim Rune! ;-)

Gutten med femi bevegelser og overdrevent teatralske fakter.

Skrevet

Nei, jeg tror det var snakk om det de kalte "Klyse-Glenn".. ?? hehe.. skjønner ikke hvorfor jeg gidder engasjere meg i denne diskusjonen, sitter her og forsvarer Glenn, men han er ingen superfavoritt egentlig, bare den beste av de 3 som var igjen idag.

*he he* Nei, det er vel omtrent det samma her. Best av de gjenværende! :-)

Skrevet

Både meg om min datter fikk beholde favoritten :) Da blir det nok Glenn som vinner?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...