pekkaline Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Egentlig lurer jeg litt på om kanskje han har draget i andre retninger... og det er vel ikke nok av sånne som stemmer da ... Er han homo mener du? Har ikke hørt det før... 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Er han homo mener du? Har ikke hørt det før... Noen mener det. Hvorfor det nå skulle være interessant for andre enn ham selv. La nå guttungens seksuelle preferanser være hans egen sak sier nå jeg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Noen mener det. Hvorfor det nå skulle være interessant for andre enn ham selv. La nå guttungens seksuelle preferanser være hans egen sak sier nå jeg. Ja det er hans valg i tilfelle, og helt i orden. Jeg kan ikke se at han er det for å si det sånn... 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 For ordens skyld så snakker jeg om Kim Rune! ;-) Gutten med femi bevegelser og overdrevent teatralske fakter. Jepp Jeg skjønner det, og det er han jeg og snakker om! JEG synes fremdeles han er søt og at ha kunne vært et godt catch for ei pie, men synes på samme tid han er feminin. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Ja det er hans valg i tilfelle, og helt i orden. Jeg kan ikke se at han er det for å si det sånn... Han er jo litt feminin, men jeg synes han er søt og knakende god til å synge. ) 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Jepp Jeg skjønner det, og det er han jeg og snakker om! JEG synes fremdeles han er søt og at ha kunne vært et godt catch for ei pie, men synes på samme tid han er feminin. Men tror du ikke pian også synes at han er femi, da? 0 Siter
Colette Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Du *ser* at han er en klyse, du trenger ikke høre det ;-) Hvordan i all verden ser du det?? Jeg ser en mann som er sliten av Idol, litt sjenert og litt redd for å gå for langt i å "by på seg selv." Men "klystete"? Det har aldri falt meg inn et sekund :-) Heia Glenn, nå som KIm-Rune er slått ut :-( 0 Siter
Gjest Ingemanns kjære Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Mine to favoritter videre. En god kveld. :-) 0 Siter
Gjest neve Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Ikke overraskende, bare gledelig:) Kim Rune synger veldig kult, og Billy Jean versjonen hans glemmer jeg ikke så lett -men som scenemenneske er han så TILGJORT!! Jeg og mannen lo oss skakk da han fremførte den siste låten, fint sunget, men for et ansiktsuttrykk! LOL! Nei uff. Jeg vil ha noe ekte, naturlig og rått, nemlig Glenn! My God han er god, har likt han helt fra audisjonen (?) men den råbrae Crazy-versjonen sin:) Bjørn Johan er flink,og blir nok en ok toer 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Bare ikke han som så treffende ble beskrevet som Klyse-Glenn nedenfor her vinner, så!! Han er ubeskrivelig ufyslig, rett og slett. Danskebåt-materiale! 0 Siter
Gjest misforstått fordomsfri? Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Han er jo litt feminin, men jeg synes han er søt og knakende god til å synge. ) Okei, det er ikke lov å slenge ut en gjetning om at han er homo, eller å kalle han homo, men "klyse-Glenn", det er helt greit..??? Som å nekte mindreårige å se filmer som inneholder noen sexscener, men vold og drap og blod -helt greit;) Min mening, og jeg forbeholder meg retten til å si akkurat hva jeg mener (er jo anonym) Kim-Rune ser veldig homo ut, det er det lov å tenke, og kanskje han er det, og kanskje ikke -det er hans sak. Jeg synes ikke Glenn ser klysete ut, men kanskje han er det eller kanskje ikke -det er -hans- sak:) Det er lov å lure på om folk er homo, akkurat som det er lov å lure på om noen opprinnelig er fra stjørdal pga av antydinger i dialekten eller om en brunette egentlig er blond -ingen som slenger en krass kommentar i trynet på deg da.. 0 Siter
Colette Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Okei, det er ikke lov å slenge ut en gjetning om at han er homo, eller å kalle han homo, men "klyse-Glenn", det er helt greit..??? Som å nekte mindreårige å se filmer som inneholder noen sexscener, men vold og drap og blod -helt greit;) Min mening, og jeg forbeholder meg retten til å si akkurat hva jeg mener (er jo anonym) Kim-Rune ser veldig homo ut, det er det lov å tenke, og kanskje han er det, og kanskje ikke -det er hans sak. Jeg synes ikke Glenn ser klysete ut, men kanskje han er det eller kanskje ikke -det er -hans- sak:) Det er lov å lure på om folk er homo, akkurat som det er lov å lure på om noen opprinnelig er fra stjørdal pga av antydinger i dialekten eller om en brunette egentlig er blond -ingen som slenger en krass kommentar i trynet på deg da.. Men hva er interessant ved om et menneske er homo- eller ikke? Dette er en talentkonkurranse, og folks seksuelle legning er overhodet ikke interessant i en slik sammenheng. 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Okei, det er ikke lov å slenge ut en gjetning om at han er homo, eller å kalle han homo, men "klyse-Glenn", det er helt greit..??? Som å nekte mindreårige å se filmer som inneholder noen sexscener, men vold og drap og blod -helt greit;) Min mening, og jeg forbeholder meg retten til å si akkurat hva jeg mener (er jo anonym) Kim-Rune ser veldig homo ut, det er det lov å tenke, og kanskje han er det, og kanskje ikke -det er hans sak. Jeg synes ikke Glenn ser klysete ut, men kanskje han er det eller kanskje ikke -det er -hans- sak:) Det er lov å lure på om folk er homo, akkurat som det er lov å lure på om noen opprinnelig er fra stjørdal pga av antydinger i dialekten eller om en brunette egentlig er blond -ingen som slenger en krass kommentar i trynet på deg da.. Syns vel kanskje at det å spekulere i om en ung gutt (17 år!) er homofil eller ikke, ikke hører hjemme noen plass. 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Ok:) Det ante meg at Kim Rune ville ryke ut. Jeg tror ikke han har draget på de yngste. De stemmer på Bjørn Rune, og kvinner mellom 25 og 50 stemmer på klyse-Glenn. Jeg er over den alderen, men jeg stemmer på Bjørn Johan :-) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Ok:) Det ante meg at Kim Rune ville ryke ut. Jeg tror ikke han har draget på de yngste. De stemmer på Bjørn Rune, og kvinner mellom 25 og 50 stemmer på klyse-Glenn. Huff da. Sto jo mellom 25 og 50 jo. Er ikke så gammel da. Mente det sto 25 og 35 :-) 0 Siter
Gjest trist-som-fan Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Trist-trist-trist. Finalen driter jeg 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Okei, det er ikke lov å slenge ut en gjetning om at han er homo, eller å kalle han homo, men "klyse-Glenn", det er helt greit..??? Som å nekte mindreårige å se filmer som inneholder noen sexscener, men vold og drap og blod -helt greit;) Min mening, og jeg forbeholder meg retten til å si akkurat hva jeg mener (er jo anonym) Kim-Rune ser veldig homo ut, det er det lov å tenke, og kanskje han er det, og kanskje ikke -det er hans sak. Jeg synes ikke Glenn ser klysete ut, men kanskje han er det eller kanskje ikke -det er -hans- sak:) Det er lov å lure på om folk er homo, akkurat som det er lov å lure på om noen opprinnelig er fra stjørdal pga av antydinger i dialekten eller om en brunette egentlig er blond -ingen som slenger en krass kommentar i trynet på deg da.. My god. Har du lest litt om Jan Werner i det siste, i forbindelse med at boka om ham kom ut? Dette er akkurat det samme om igjen føler jeg og han hadde det veldig vondt, spesielt i og med at pressen aldri kunne la være å spekulere i hans seksuelle legning. 0 Siter
Gjest EvyM Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Ja det er hans valg i tilfelle, og helt i orden. Jeg kan ikke se at han er det for å si det sånn... Det er vel i så fall ikke noe "valg"? 0 Siter
morsan Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Skrevet 15. desember 2007 Ikke overraskende, bare gledelig:) Kim Rune synger veldig kult, og Billy Jean versjonen hans glemmer jeg ikke så lett -men som scenemenneske er han så TILGJORT!! Jeg og mannen lo oss skakk da han fremførte den siste låten, fint sunget, men for et ansiktsuttrykk! LOL! Nei uff. Jeg vil ha noe ekte, naturlig og rått, nemlig Glenn! My God han er god, har likt han helt fra audisjonen (?) men den råbrae Crazy-versjonen sin:) Bjørn Johan er flink,og blir nok en ok toer ''som scenemenneske er han så TILGJOR'T'' Enig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.