cathlin Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Hjelp,, nicket mitt med stor bokstav *skremt* 0 Siter
Gjest blåbærpike Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Hjelp,, nicket mitt med stor bokstav *skremt* Sånn? 0 Siter
Gjest Blåbærpike Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Nå går det bra igjen:-) Godt. Det er bra. Jeg må nå gå og sove, for i morgen er en ny dag. So og ro og lett på tå, sov du vesle pode, reven sover også nå med halen under hodet. Sov godt Cathlin. 0 Siter
Gjest Blåbærpike Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Godt. Det er bra. Jeg må nå gå og sove, for i morgen er en ny dag. So og ro og lett på tå, sov du vesle pode, reven sover også nå med halen under hodet. Sov godt Cathlin. Sov godt cathlin, mente jeg ;-) Nattinatt. 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Godt. Det er bra. Jeg må nå gå og sove, for i morgen er en ny dag. So og ro og lett på tå, sov du vesle pode, reven sover også nå med halen under hodet. Sov godt Cathlin. ''Jeg må nå gå og sove, for i morgen er en ny dag. '' Så kult da! :-) God natt. 0 Siter
frosken Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Godt. Det er bra. Jeg må nå gå og sove, for i morgen er en ny dag. So og ro og lett på tå, sov du vesle pode, reven sover også nå med halen under hodet. Sov godt Cathlin. Hun får vel ikke sove når du skriver navnet hennes med stor bokstav!?! 0 Siter
Gjest Blåbærpike Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Hun får vel ikke sove når du skriver navnet hennes med stor bokstav!?! Nei, jeg skjønte det, så jeg retta på det etterpå ;-) Håper du får ei fin jul frosken. :-) 0 Siter
frosken Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Nei, jeg skjønte det, så jeg retta på det etterpå ;-) Håper du får ei fin jul frosken. :-) Håper du også får en fin jul:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.