Gå til innhold

Prøverør, kan noen gi meg noen svar...?


Gjest singel jente

Anbefalte innlegg

Gjest singel jente

Jeg har problemer med å bli gravid, vi prøvde i 4år i mitt forrige forhold uten suksess. Har nå vært singel i 3år og begynner å føle at tiden går fra meg...

Jeg har ingen mens, dermed ingen eggløsning. Legene har vurdert PCOS, men de blir ikke enig, noen leger sier jeg har det mens noe sier jeg ikke har det...

Grunnen til at jeg skriver inn hit er at jeg ønsker meg barn, har som sagt prøvd i flere år før uten suksess. Og med at jeg er singel så vil ikke gynekologene gjøre noe mer enn å bare følge med, ikke behandle. Har lenge planlagt at hvis jeg var singel til neste år så skulle jeg søke om singel adopsjon, men det er jo ikke noen mulighet lengre på grunn av regelverket.

Dermed ønsker jeg å vite om jeg har noen muligheter innen prøverør. Mener å ha hørt at de i Danmark befrukter single, kan noen fortelle meg om dette stemmer og hvor jeg eventuelt kan finne informasjon om dette? Muligheter, priser og lignende...

Hvis noen har erfaring innen dette så hadde jeg blitt veldig glad for å høre fra dere. Den eneste erfaringen jeg har innen slikt er at jeg og ex'en min ble vurdert for behandling, eventuelt prøverør rett før vi gikk fra hverandre. Men dette ble jo ikke noe av da vi flyttet fra hverandre.

Har vurdert å spørre en god kompis av meg til å spille kjæresten min, men synes det blir feil å lure systemet for å prøve å fikse kroppen min. Det skulle ikke være nødvendig, jeg vet noe ikke stemmer, hvorfor vil de ikke gjøre noe med det slik at jeg er "klar" når jeg møter den "rette"...? Hvorfor må man være to for å fikse dette...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...