Gå til innhold

Sopp i underlivet.


Gjest vet ikke

Anbefalte innlegg

Gjest vet ikke

Jeg begynte for et par dager siden og klø noe helt forferdelig i underlivet, og det blir bare værre og værre, nå er det så sårt at det svir og, jeg holder på å bli gal !

Lurer på hva dette kan være ? Sopp kanskje ? Har prøvd å kikke med speil, men kan ikke finne noe utslett eller lignenede, det er bare veeeldig rødt ! Dro på apoteket for å kjøpe Canesten i dag, det har jeg hørt at man kan bruke på sånt, men hun damen der virket så skeptisk til den ! Jeg fikk en eske med kremen og en stikkpille, men skulle bare bruke en av de om gangen. Og stikkpillen var visst best ! Men om ikke den virker da ? Kan jeg bruke kremen da ? Hun sa nei, da må jeg først høre med legen min ! Men det kan da ikke gjøre noen skade, kan det vel ? Det selges jo reseptfritt !

Kan dette være noe annet enn sopp ? Jeg har fast partner, og vet at han ikke har hatt andre. Kjønnsykdommer smittes vel bare ved seksuell kontakt ikke sant ?

Takknemlig for svar raskt, klør meg ihjel :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trumpa

Hei

Jeg hadde nylig sopp i underlivet. Brukte canesten krem i bortimot en uke og kløen forsvant. Snakka ikke med lege eller noe først. Tenkte jeg heller fikk gå til lege om det ikke gikk bort.

Prøv stikkpillen, og virker ikke det, så prøv kremen.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal bruke både kremen og stikkpillene samtidig! I kombinasjonspakken (piller og krem sammen) står det at du skal smøre på kremen 2-3 ganger daglig i ca. 1 ukes tid. Du trenger ikke gå til legen, men dersom kuren ikke virker er det kanskje lurt å ta en tur allikevel bare for å utelukke andre infeksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg hadde nylig sopp i underlivet. Brukte canesten krem i bortimot en uke og kløen forsvant. Snakka ikke med lege eller noe først. Tenkte jeg heller fikk gå til lege om det ikke gikk bort.

Prøv stikkpillen, og virker ikke det, så prøv kremen.

Lykke til

Les bruksanvisning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det lyder som sopp. Hvis du ikke har utflod (hvite og klumpet) kan du nøyes med å bruke kremen. Hjelper det ikke, søker du lege. Kjønnssykdommer smitter bare ved seksuell kontakt.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...