Gjest sallyann Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Nå er jeg hjemme på lørdagskvelden igjen... Og for å være ærlig så skammer jeg meg over det...Jeg bor i et kollektiv sammen med tre stykker. De bruker stort sett å dra ut i helgen. Jeg tenker ofte at de tenker at det må være et eller annet galt med meg... Veldig slitsom tanke...Noen forslag til hva jeg kan bytte den ut med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg er hos kjæresten min i kveld, han er på jobb mange mil unna og ungene er hos pappan sin. Jeg har fyrt i ovnen så det er godt og varmt her, har baket så det lukter godt også. ) Snart skal jeg gå i dusjen og etterpå skal jeg iføre meg kosedressen min, spise julemarsipan og drikke favorittjulebrusen min som de hadde på butikken borti her! ) Og se på tv og sløve og sulle på dol og bare kooooose meg i fred og ro - for det virker som leieboerne er borte også. Herlig og stille og fredelig. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærebrus875 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 De må drikke for å ha det gøy, du trenger ikke det? Om det er bare for å stikke ut å drikke og bli fulle og finne på "faenskap" så synes jeg de burde skamme seg heller, som ikke har bedre ting å gjøre. Vet jeg sikkert provoserer mange, men ER mulig å gjøre noe annet hver eneste lørdag. En lørdag iblant går an å være hjemme, eller drikke med noen få hjemme hos en av dem. Her er det oftere vi har noen på besøk enn at vi er ute, eller er på besøk hos noen. Koster ikke så mye (må ikke betale overpris på drikke og det er gratis å komme inn ;-) ) og mye koseligere. Har du noen venner/venninner du kan invitere over ei helg, siden de andre skal ut "uansett" er det jo sikkert tomt? Og noen få venner, litt drikke, se film, en god samtale er da også mye bedre enn å fly på byen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.