Gå til innhold

Hjemme på lørdag kveld igjen...

Gjest sallyann

Anbefalte innlegg

Gjest sallyann

Nå er jeg hjemme på lørdagskvelden igjen... Og for å være ærlig så skammer jeg meg over det...Jeg bor i et kollektiv sammen med tre stykker. De bruker stort sett å dra ut i helgen. Jeg tenker ofte at de tenker at det må være et eller annet galt med meg... Veldig slitsom tanke...Noen forslag til hva jeg kan bytte den ut med?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er hos kjæresten min i kveld, han er på jobb mange mil unna og ungene er hos pappan sin. Jeg har fyrt i ovnen så det er godt og varmt her, har baket så det lukter godt også. :o) Snart skal jeg gå i dusjen og etterpå skal jeg iføre meg kosedressen min, spise julemarsipan og drikke favorittjulebrusen min som de hadde på butikken borti her! :o) Og se på tv og sløve og sulle på dol og bare kooooose meg i fred og ro - for det virker som leieboerne er borte også. Herlig og stille og fredelig. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærebrus875

De må drikke for å ha det gøy, du trenger ikke det? Om det er bare for å stikke ut å drikke og bli fulle og finne på "faenskap" så synes jeg de burde skamme seg heller, som ikke har bedre ting å gjøre.

Vet jeg sikkert provoserer mange, men ER mulig å gjøre noe annet hver eneste lørdag. En lørdag iblant går an å være hjemme, eller drikke med noen få hjemme hos en av dem.

Her er det oftere vi har noen på besøk enn at vi er ute, eller er på besøk hos noen. Koster ikke så mye (må ikke betale overpris på drikke og det er gratis å komme inn ;-) ) og mye koseligere.

Har du noen venner/venninner du kan invitere over ei helg, siden de andre skal ut "uansett" er det jo sikkert tomt? Og noen få venner, litt drikke, se film, en god samtale er da også mye bedre enn å fly på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...