Gjest vil gjerne sende julekort. Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg har fornavn og hjemsted, men husker ikke mann eller etternavn nøyaktig. Finnes det noen måter jeg kan finne frem rett adresse til et menneske med så få opplysninger? Jeg vet pikenavnet på jenta, men har ikke lyst til å ringe foreldrene hvis jeg kan unngå det. Har søkt masse på gule sider. Noen råd å gi meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg fant akkurat nå fullt navn og adresse til en gammel barndomsvenninne av meg ved å søke i telefonkatalogen. Jeg skrev fornavnet + navnet på den bygda jeg tror hun bor i, og fikk bare et treff. For å være sikker på at det var rett person, søkte jeg i skattelistene, og fødselsåret stemte. Har hun et vanlig fornavn og bor i en stor bygd er det nok verre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.