Gå til innhold

smerte av og til i det siste på min arm

Anbefalte innlegg

Hei , Jeg beklager mine skrivefeil som kansje kommer nedover på listen her, er flere språklig, Jeg lurer litt på min Venstre del skuldreblad og biceps og armen / albu , har litt vondt der og litt stiv nakke, blir varm i hlvparten av ventre del av hodet, jeg vet ikke helt , jeg tror jeg ikke har ligget galt,, me jeg hadde en Ulykke med en bil i 1995 jeg kræsjet den og ble litt borte da , jeg komm gått over med bilen og har ikke den gang ikke hat noe brudd på mine kroppsdeler, det enste jeg fikk var at jeg måtte sy i armen noen sting, men ellers var det ok, kansje det er noe som folk kaller vippflash ? er det mulig å få det 7år etter ? eller er jeg litt skremt at det er bare vondt fordi kansje jeg har ligget galt i min seng ?min samboer sier at det kan være en senebetegnelse ? Ihvertfal , Hvor lenge kan noe slikt gå før det er over ? Er det Farlig..? det var alt.

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Jeg vil nok ikke umiddelbart sette disse plagene i sammenheng med skaden i 1995. En senebetennelse kan gå over av seg selv uten behandling, men dersom du er mye plaget, bør du kanskje vurdere å gå til lege for nærmere undersøkelse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...