Gå til innhold

Hvorfor får troll leve?

Gjest pærebrus875

Anbefalte innlegg

Gjest pærebrus875

Lurer på hvorfor man ikke får utestengt brukere her som på andre forum? Er veldig klar over at de verste trollene fort kan registere seg på ny, men det krever jo å lage en NY mailaddresse, og troller man videre så blir jo bare den også utestengt, og enda en ny må lages, til slutt må de vel gi seg.

Utrolig lei av visse nick som stadig svarer på absolutt alt her inne, uten å bidra med annet enn "å herregud for et dumt innlegg". Andre forumer stenger ute slike brukere, de lar dem ikke styre på.

Og når det er bekreftet f eks minst 50 nick på Jølsen, vel, hvorfor svare han ennå på "alt" som blir skrevet? Og svarer ikke han, svarer et annet nick, mulig et av hans det også.

Kan alle som er enige i dette svare meg? Helst under samme innlegg under Webmaster, slik at Webmaster da "ser" alle som er enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

17

• mrxx

12

• adelie

3

• Orio

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest rullekanin

Siden du avrte meg så krasst i sted. Er jeg et av disse trollene du snakker om? Jeg bare lurer, for jeg sier ikke på meg selv som troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig bryr jeg meg ikke så veldig mye. Men en ting er sikkert disse menneskene lider av noe, de kan ikke være helt friske. Jeg lurer bare på om de skjønner det selv?

De dummer seg ut så det holder og det uten andre sin hjelp, men med kun sin egen dumhet. Jeg fatter ikke at det er mulig. Kanskje det er ren oppmerksomhet de søker og at de ikke klarer det på en annen måte?

Skjønner de selv hvordan dette ser ut for andre friske mennesker? ikke vet jeg, men det er vel tvilsomt.

Jeg skulle gjerne ha visst hva som driver dem, men det får vi vel aldri svar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig bryr jeg meg ikke så veldig mye. Men en ting er sikkert disse menneskene lider av noe, de kan ikke være helt friske. Jeg lurer bare på om de skjønner det selv?

De dummer seg ut så det holder og det uten andre sin hjelp, men med kun sin egen dumhet. Jeg fatter ikke at det er mulig. Kanskje det er ren oppmerksomhet de søker og at de ikke klarer det på en annen måte?

Skjønner de selv hvordan dette ser ut for andre friske mennesker? ikke vet jeg, men det er vel tvilsomt.

Jeg skulle gjerne ha visst hva som driver dem, men det får vi vel aldri svar på.

De har sikkert ikke noe forhold til dol som et OK sted. Og så lurer de vel på hvor mye faneskap de kan bedrive, hvor mye de kan bli tatt for god fisk liksom. -sikkert en aldeles festlig hobby hvis man har evne til å glede seg over slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sikkert ikke noe forhold til dol som et OK sted. Og så lurer de vel på hvor mye faneskap de kan bedrive, hvor mye de kan bli tatt for god fisk liksom. -sikkert en aldeles festlig hobby hvis man har evne til å glede seg over slikt.

Det kan jeg skjønne, men skjønner fortsatt ikke hvorfor de holder på, hva det gir dem å lage faenskap. Du må jo være syk på en måte for å ha glede av dette hvis du ikke er pur ung, noe jeg ikke har inntrykk av at de er.

De har jo noen sider ved seg, som slettes ikke er bra, men de ser det kanskje ikke selv.

Kanskje på tide de tar seg en tur til psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg skjønne, men skjønner fortsatt ikke hvorfor de holder på, hva det gir dem å lage faenskap. Du må jo være syk på en måte for å ha glede av dette hvis du ikke er pur ung, noe jeg ikke har inntrykk av at de er.

De har jo noen sider ved seg, som slettes ikke er bra, men de ser det kanskje ikke selv.

Nettet er åpent for alle. Skal se de har det ganske godt her hos oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ps: go'natt til deg :) ds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det troll du ikke vet hva er?

Ja, det kan du sikkert kalle det (det er nå navnet på tråden), har det skjedd noe spesielt.

Når eg trykker på de 100 siste så får eg bare med innlegg tilbake til klokka 2230, ser ikkje noen tendenser til "troll" der ihvertfall.

(Ps! Har vært i selskap siden klokka 1900.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan du sikkert kalle det (det er nå navnet på tråden), har det skjedd noe spesielt.

Når eg trykker på de 100 siste så får eg bare med innlegg tilbake til klokka 2230, ser ikkje noen tendenser til "troll" der ihvertfall.

Nå må du virkelig skjerpe deg. Prioritere selskapelighet fremfor dol? ;- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som husker han/henne med "pepan" her? For en person:-) Holdt faktisk på å le meg fordervet av noen av innleggene personen postet her. Blir annerledes når innleggene er av den karakter som har herjet her i det siste. Da er det slett ikke morsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest rullekanin

Tror pærebrus mente at jeg er et troll, men jeg svarte jo bare på et innlegg jeg syns var litt latterlig. Mulig jeg var litt kvass, men jeg skjønte ikke at det var mulig å hisse seg opp over barnevogner og overfylte kjøpesentre nå i desember.

Jeg er iallefall innforstått med at det ER fullt på kjøpesentrene nå før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror pærebrus mente at jeg er et troll, men jeg svarte jo bare på et innlegg jeg syns var litt latterlig. Mulig jeg var litt kvass, men jeg skjønte ikke at det var mulig å hisse seg opp over barnevogner og overfylte kjøpesentre nå i desember.

Jeg er iallefall innforstått med at det ER fullt på kjøpesentrene nå før jul.

Å, ikkje verre.

Jaja, da har eg visst ikkje godt glipp av noe allikevel, eg trodde det hadde vært skikkelig "huskestue" her. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du virkelig skjerpe deg. Prioritere selskapelighet fremfor dol? ;- )

''Prioritere selskapelighet fremfor dol? ;- )''

Det skal ikkje gjenta seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærebrus875

Det er ikke noen spesiell akkurat igår kveld, det er bare generellet "anarkiet" som råder her. Går liksom ikke en dag uten altfor mange slike tåpelig innlegg. Så nå fant jeg ut at kanskje vi kan lage en tråd som kanskje Webmaster kan reagere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærebrus875

Siden du avrte meg så krasst i sted. Er jeg et av disse trollene du snakker om? Jeg bare lurer, for jeg sier ikke på meg selv som troll.

Ja jeg ser på deg som et troll. Hva er vitsen med å svare på et innlegg et noen er "idiotisk"? Utdyp gjerne hvorfor noe er idiotisk eller bra, å bare skrive "dette er idiotisk/bra" er faktisk ikke diskusjon, men kommentar. Man kan ikke basere en "samtale" på bare kommentarer, det er derfor dette heter "diskusjonforum".

Men hva du vil du, men begrunn det gjerne, ikke bare sleng ut "søppel". Det gir ikke noe mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noen spesiell akkurat igår kveld, det er bare generellet "anarkiet" som råder her. Går liksom ikke en dag uten altfor mange slike tåpelig innlegg. Så nå fant jeg ut at kanskje vi kan lage en tråd som kanskje Webmaster kan reagere på?

Ok, tror eg skjønner ka du mener, eg såg også at Webmaster hadde svart på innlegget ditt.

Ett lite spørsmål bare: Om eg ønsker å lese innlegg lenger tilbake enn "de 100 siste" er ikkje det mulig lenger?

Før (i gamle dager) så syntes eg å huske du kunne trykke på "de nyeste", for deretter å trykke på "forrige side" gang etter gang om du ville for å lese innlegga langt tilbake.

Nå får eg kun lest (bladd igjennom) innlegg 2-3 timer tilbake!

Vet du (eller noen andre) om det er mulig å bla seg lengre bakover, uten å ta for seg hvert enkelt forum for hver gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tror eg skjønner ka du mener, eg såg også at Webmaster hadde svart på innlegget ditt.

Ett lite spørsmål bare: Om eg ønsker å lese innlegg lenger tilbake enn "de 100 siste" er ikkje det mulig lenger?

Før (i gamle dager) så syntes eg å huske du kunne trykke på "de nyeste", for deretter å trykke på "forrige side" gang etter gang om du ville for å lese innlegga langt tilbake.

Nå får eg kun lest (bladd igjennom) innlegg 2-3 timer tilbake!

Vet du (eller noen andre) om det er mulig å bla seg lengre bakover, uten å ta for seg hvert enkelt forum for hver gang?

Du må nok inn på hvert enkelt forum for å komme lenger bakover i tid ja. Tror aldri det har vært mulig via 100 nyeste å bla seg lengre bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...