Gå til innhold

Cipramil eller cipralex?


Gjest trultis1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cipralex er regnet for å være en nyere og bedre utgave enn cipramil. Har en ikke prøvd noen av dem bør en derfor prøve cipralex først. Likevel er det individuelt hvordan medisiner virker, så en del har bedre nytte av cipramil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isflaket

Har ikke prøvd annet enn Cipralex selv, men har sett brukere som har gjort det. Dem jeg har sett har hat bedre effekt av Cipralex. Men dette har vært eldre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trultis1

Cipralex er regnet for å være en nyere og bedre utgave enn cipramil. Har en ikke prøvd noen av dem bør en derfor prøve cipralex først. Likevel er det individuelt hvordan medisiner virker, så en del har bedre nytte av cipramil.

Går på cipralex nå, men synes jeg blir så trøtt og uopplagt av dem. Har brukt det i 3 mnd nå, og synes heller ikke de har så bra effekt på angst, depresjon. Brukte cipramil for ca 6 år siden og etter hva jeg kan huske synes jeg disse funket bedre. Er litt merkelig, for jeg har også hørt at cipralex skal være en nyere og forbedret utgave. Har ihvertfall fått ny resept av legen på cipramil, så får vel prøve og bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på cipralex nå, men synes jeg blir så trøtt og uopplagt av dem. Har brukt det i 3 mnd nå, og synes heller ikke de har så bra effekt på angst, depresjon. Brukte cipramil for ca 6 år siden og etter hva jeg kan huske synes jeg disse funket bedre. Er litt merkelig, for jeg har også hørt at cipralex skal være en nyere og forbedret utgave. Har ihvertfall fått ny resept av legen på cipramil, så får vel prøve og bytte.

Det er ikke merkelig at noen fungerer bedre på cipramil. Har flere venninner som har prøvd begge og endt opp på cipramil. Men det er nå flere som får hjelp av cipralex statistisk. Prøv å gå tilbake på cipramil og se om det blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...