Gå til innhold

avbestilling av sydentur


Gjest cmer

Anbefalte innlegg

Jeg må avbestille sydenturen, men tok ikke avbestillingsforsikring.

Virker den vanlige reiseforsikringa vi har i fors.selskapet slik at vi kan få dep. tilbake. Noen som vet?

Mange hilsener i fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tzatziki1365380058

Stort sett så dekker vanlig reiseforsikring også avbestilling. Men ingen forsikirng dekker avbestilling fordi man ikke har lyst til å reise, så vidt jeg vet. Det dekker avbestilling ved sykdom osv.

Så om du får igjen depositum kommer vel an på årsaken til at du må avbestille, går jeg ut i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avbestillingsforsikring er stort sett unødvendig om man har reiseforsikring.

Avbestillingen må imidlertid ha en god grunn, f.eks. sykdom eller noe annet uforutsigbart som har skjedd. Den dekker ikke avbestilling fordi man ikke har lyst eller råd til å reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett så dekker vanlig reiseforsikring også avbestilling. Men ingen forsikirng dekker avbestilling fordi man ikke har lyst til å reise, så vidt jeg vet. Det dekker avbestilling ved sykdom osv.

Så om du får igjen depositum kommer vel an på årsaken til at du må avbestille, går jeg ut i fra.

Og en får ikke alle pengene tilbake, i allefall Gjensidige har egenandel på 500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...