Gå til innhold

håndballen

pekkaline

Anbefalte innlegg

Ja da ble det sølv da :) Det er knakende morro med jentehåndballen når de er så gode som de er. Jeg satt alene foran skjermen, klappet og skreik og reiste meg og jublet osv. Jøss så engasjert (riktig skrevet?) jeg blir!

Hvilken sport gjør dette med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Vi så også håndball her, og det var veldig spennende en stund. Jeg liker aller best å se skiskyting. Det meste av vinteridrett er kjekt, men jeg ser gjerne fotball og sykling også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi så også håndball her, og det var veldig spennende en stund. Jeg liker aller best å se skiskyting. Det meste av vinteridrett er kjekt, men jeg ser gjerne fotball og sykling også.

Ski er også ok å se på ja, men det har vel med at vi har nordmenn i teten ofte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kampen var spennende, ja. Jeg har fulgt hele turneringen og orket nesten ikke å se finalen.

Jeg er generelt veldig interessert i idrett, og er like ivrig når det vises langrenn, skiskyting og friidrett av ymse slag. Favoritten er maraton damer. Da nyter jeg hvert sekund, og drømmer meg inn i deltakernes sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke så voldsomt interessert i handball, men en spennende finale er alltids gøy!

Sånne reaksjoner der kan jeg få av noe fotball spesielt, men også om det er et spesielt mesterskap av noe slag og skikkelig spennende, da med de fleste idretter. Feks, sykling, skiskyting, langrenn, curling(!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe særlig interessert i håndball. Jeg er nok mer interessert i vinteridrett.

Langrenn er jo i en særklasse ettersom Norge har gjort dte så bra der opp i gjennom tidene, men jeg synes dte er ekstra spennende med skiskyting og kombinert nettopp pga kombinasjonen.

Og all round skøyter er veldig bra - særlig når nordmenn gjør det bra. Aller mest spennende synes jeg det er med 5 000 og 10 000 m - en 500 m er overstått for fort til at jeg rekker å føle spenningen.

Slik er det med en del andre idretter også - alpint er jo spennende, men ofte litt for 'kjapt'. Jeg liekr de idrettene der man kan se spenningen bygge seg opp.

Jeg var f eks en ihuga tilhenger av curling allerede som barn, lenge før OL-gull og slikt, på en tid da curling ble tilvist dårlig sendeflate i TV.

Den mest uinterressante idretten tror jeg må være sykling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kampen var spennende, ja. Jeg har fulgt hele turneringen og orket nesten ikke å se finalen.

Jeg er generelt veldig interessert i idrett, og er like ivrig når det vises langrenn, skiskyting og friidrett av ymse slag. Favoritten er maraton damer. Da nyter jeg hvert sekund, og drømmer meg inn i deltakernes sted.

''Favoritten er maraton damer. Da nyter jeg hvert sekund, og drømmer meg inn i deltakernes sted.''

Du løper selv kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Favoritten er maraton damer. Da nyter jeg hvert sekund, og drømmer meg inn i deltakernes sted.''

Du løper selv kanskje?

Babette er DOLs løperdronning. :o) Hun har frelst flere av oss, bl.a. meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke noe særlig interessert i håndball. Jeg er nok mer interessert i vinteridrett.

Langrenn er jo i en særklasse ettersom Norge har gjort dte så bra der opp i gjennom tidene, men jeg synes dte er ekstra spennende med skiskyting og kombinert nettopp pga kombinasjonen.

Og all round skøyter er veldig bra - særlig når nordmenn gjør det bra. Aller mest spennende synes jeg det er med 5 000 og 10 000 m - en 500 m er overstått for fort til at jeg rekker å føle spenningen.

Slik er det med en del andre idretter også - alpint er jo spennende, men ofte litt for 'kjapt'. Jeg liekr de idrettene der man kan se spenningen bygge seg opp.

Jeg var f eks en ihuga tilhenger av curling allerede som barn, lenge før OL-gull og slikt, på en tid da curling ble tilvist dårlig sendeflate i TV.

Den mest uinterressante idretten tror jeg må være sykling.

''Jeg liekr de idrettene der man kan se spenningen bygge seg opp.''

Helt enig :) Jeg kan juble å bære meg til mye jeg, bare nordmenn er i toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babette er DOLs løperdronning. :o) Hun har frelst flere av oss, bl.a. meg...

Jasså, det visste jeg ikke :) Greit å ha noen dronninger her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge spilte dårlig idag..Blei så skuffa..Masse personlige feil og brenning av straffere..

Ja det var veldig heseblesende i første runde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke så voldsomt interessert i handball, men en spennende finale er alltids gøy!

Sånne reaksjoner der kan jeg få av noe fotball spesielt, men også om det er et spesielt mesterskap av noe slag og skikkelig spennende, da med de fleste idretter. Feks, sykling, skiskyting, langrenn, curling(!).

Gøy med spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg liekr de idrettene der man kan se spenningen bygge seg opp.''

Helt enig :) Jeg kan juble å bære meg til mye jeg, bare nordmenn er i toppen.

Forresten - tilbake til dagens finale: Jeg så ikke på, men fikk med meg sluttminuttene på radio mens jeg kjørte bil.

Det var timeout ca 2 minutter før slutt, og i bakgrunnen hørte vi zorba-musikk.

Da presterte radiokommentatoren (P4?) å si at de i bakrgunnen spilte russisk vodka-musikk!! *he he*

Én ting å ikke kjenne gresk fra russisk, men å attpåtil kalle det VODKA-musik, da! *ha ha* Hadde det gått på etnisk _utseende_ hadde det vel blitt mediestorm, tenker jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...